Tuesday, June 11, 2013

# Cerita My Pearls

Rambut Baru.

Assalamualaikum!~

Hajat lama dah nak kasi 'trim' rambut dua orang budak kicik ni. Serabut serabai je nengok. Ikat rambut taknak, pakai cekak ilang. Senang kiter kasi kerat!

So, minggu lepas Kenit bawak diaorg pegi kat satu salon ni. Ini kali kedua Kenit bawak diaorg gunting di sini. Setakat ni memang memuaskan. Kenit dah biasa ngan tokey ni,Kenit melaram rambut kat sini le dulu heeeeee.



Dalam kete, adik siap warning ni, "ibuuu...nanti cakap kat anti tu jangan potong belakang tau. Potong tepi ngan depan ye tau..."

Aku senyum je....



Ready nak kena potong....rambut hehehe.
Diam senyap je...kan elok kat umah cenggini
heeeee~


Disebabkan terlampau 'comel' maka mereka kena duduk atas
kerusi khas ni ekekeke.

Mata ibu plak yang juling tengok jambul adik menyucuk-nyucuk mata.
Kasi rata ye....

Haaaa kan molek tu. Rata je tersusun rapi atas kening. Takla juling mata
ibu ni nengok. Muka masam kelat tu ghuper tak puas hati
anti tu gi potong rambut belakang dia ekekekeke.


Eh ehhhhhhh kakak ada jambul laaaa ekekeke. 


Tadaaaaaa!





Adik ngan muka tak puas atinya. Kakak dah ilang jambulnya,..2 minit jer bertahan.
Malu  katanya hehehe.

Sebelum ni diaorg carik alasan nak beli getah rambut. Sekarang, ada alasan la pulak nak beli sepit rambut kan. Rambut baru sempena bukak sekolah huuuuu~

8 comments:

  1. comel ^^v ehehhhe.. kalau pnjgn sgt kan budak2 x reti nak jaga sngat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu aisya, diaorg tak berapa nak ikat rambut la. 5 minit jer bertahan pastu habh mengerbang macam mak limah ekekeke (^_^)

      Delete
  2. Comei dh depa.. budak2 mmg sesuai berambut pendek jer..senang nk jaga..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah farah, serabut je nengok tambah kalau berpeluh2..kita plak yang rimas nengoknya. Senang kasi zassssss je! hehehehe (^^,)

      Delete
  3. nak buat rambut mia sara nie..hehe..comel bulat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe macam mushroom pun ada kan kak? :D

      Delete
  4. haha..kesiannya si Mira.. tapi comel lagi dia macam itu..kelakar betul merajuk dengan aunty suzana ya..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejap je merajuk budak ni saje buat drama hehe (^_^)

      Delete

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates