ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, June 11, 2013

Super Mamak!

  14 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Bila kita dah biasa buat sesuatu kerja setiap hari, kita akan lebih produktif dan lebih berkemahiran, toi dak? 

Sama jugak halnya dengan video yang bakal anda saksikan kan ni! Terangkat-angkat kening Kenit melihat gelagat mereka ekekeke. Terjerit-jerit tengok roti terbang.....jauh tu!

v
v
v
v
v
v
v
v
v


Hahahahaha amacam, super tak mereka? ekekeke. Kenit pulak neves tengok mamak tu baling roti, takut ada muka yang kena tepek ngan roti tu nanti ekekekeke. Paling tak boleh blah tengok mamak tu tarik air teh...siap sinsing kain lagi sebelum tu! Perghhh...tak minum dah Kenit kalu lagu tu hahahaha.

14 comments:

  1. erks...peluh x menitik ke tu...he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaaaaa tu yang Kenit dok pikir gak tu hahaha. (^^,)

      Delete
  2. Assalamualaikum. bestnyaaa. teringin nak makan roti terbang! style gila ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam sheila...

      memang giler kentang style dia! langsung tak pandang orang dah tu! Konpom betul dia roti dia tak jatuh atas muker orang hahaha (^^,)

      Delete
  3. errr.. x dapat bayangkan kalau betul2 tertempek kat muka org..ahhaha..haru je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu betul jatuh terjelepuk kena muka, memang terlebih garam lah rasanya hahaha (^^,)

      Delete
  4. haha...mmg super mamak la
    slalu gak yumida mkn canai kat kedai mamak
    sedap diorang buat..dgn bulu tangan yg singgah di canai..hmmmm..nyum nyum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha umang aiii kak tu roti canai dengan perasa tambahan tu wakakaka. Tak sanggup den nak kunyah~

      Delete
  5. Hahaha..jgn peluh tue jd penambah perisa sudah la,.wekkkk ;p

    ReplyDelete
  6. hahahahaha adeihhh.ni yang perut tiba2 memulas tengok video ni.ok nak gi toilet jap daaa...he3..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.