Breaking

Monday, July 22, 2013

Menakutkan!!! Pengikut Syiah Di Malaysia Mungkin Cecah Sejuta.

Assalamualaikum!~

Allahurobbi...! Kebejatan semakin meruncing. Situasi yang kita alami sekarang ini mungkin tiada yang ambil peduli. Akibatnya...ajaran sesat ini telah menular perlahan-lahan di dalam jiwa masyarakat kita. 

Kalian mungkin obses dengan k-pop, terkejar-kejar dengan muzik Barat, gaya dan cara hidup mereka. Hakikatnya, kita tidak tahu 'duri' sedang cuba untuk masuk menusuk ke dalam tubuh kita. 




Bangkitlah wahai anak muda! Pemuda pemudi Islam, ibubapa, rakan dan sahabat taulan. Dalam kita diam membisu membenarkan kemasukan budaya asing ke negara ini. Ada antara mereka yang sedang cuba mengasingkan kita dari agama kita, akidah yang satu...Islam.

Kenit menyokong penuh tindakan Kerajaan Kedah yang mewartakan fatwa anti-Syiah di negeri itu. Diikuti Pulau Pinang dan Selangor yang telah lama menguatkuasakan fatwa anti-syiah ini.

Apa yang Kenit harapkan agar negeri-negeri lain turut mengikut jejak yang sama, supaya kebejatan ini bisa disekat penularannya. Bukan sahaja mengeluarkan fatwa anti-syiah tapi, didikan dan penyebaran maklumat tentang apa itu syiah dan kesannya kepada masyarakat dan agama perlu diperluaskan supaya anak-anak muda kita, saudara mara kita, sahabat kita, dan keluarga kita dapat kenali dan perangi ajaran syiah sesat laknatullah ini.

Lihat apa yang berlaku di Syria, Mesir dan beberapa buah negara di Timur Tengah yang berpecah belah dan berperang disebabkan penindasan dan kezaliman ke atas orang-orang Sunni di sana. Ingat! ajaran syiah di Malaysia dicedok dari Iran (hasil dari Revolusi Iran) dan beberapa buah negara di Timur Tengah, jangan pandang rendah akan kemampuan mereka dalam menyesatkan orang ramai.

Wahai umat Islam di Malaysia, tolong AMBIL CAKNA!

Untuk artikel penuh di atas, terjah SINI

Sudah tiba masanya anda kenali dan perangi syiah :

12 comments:

  1. Ramainya kenit..risau jugak kan..harap pihak2 yang berwajib dapat ambik tindakan segera..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah2an. Kita pun punya peranan sebagai ahli masyarakat untuk menerangkan perihal sebenar syiah ni.

      Delete
  2. Dengar perkhabaran dari seorang sahabat, IIUM la jadi pusat puak-puak ni. Kalau dari dulu IIUM bertindak tegas mengekang kemasukkan pensyarah-pensyarah Syiah, mungkin ia tak sehebat ini berkembang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntahlah, semoga pihak berwajib dapat mengambil tindakan sewajarnya. Benda ni dah macam cendawan tumbuh lepas ujan.

      Tapi, yang pasti syiah memang tidak dialu-alukan di sini dan dimana2 jua dulu, kini dan selamanya.

      Delete
  3. sejuta, bukan skit tu, banyakk!..memang menakutkan, takut acara2x merepek pula dibuatnya kat malaysia macam mencederakan diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mustahil itu akan berlaku jika ia tidak dibanteras dari awal abg bahrain.

      Delete
  4. dua2 harus memainkan peranan.. pihak berwajib dan kita untuk sama2 tangani masaalah ini..semoga kita tidak disesatkan oleh mereka dgn begitu mudah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul tu zahara, didikan perlu bermula sekarang. Penerangan perlu diberikan kepada masyarakat terutama anak2 muda sebab mereka paling senang dipengaruhi oleh puak2 ni.

      Delete
  5. Dh lama dh geng ni masuk Malaysia.. Cuma bila timbul isu Syria tu bru buka mata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak, mungkin ada hikmahnya dengan perisitiwa kebangkitan Syria baru2 ini, barulah ramai yang mula sedar tentang perihal syiah ni.

      Tapi, masih ramai juga yang tak ambil cakna pasal ni.

      Delete
  6. oh. amat menakutkan.. kita kena sedar perkara ni sebelum terlambat..meremang bulu tengok mama baca entry ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga masyarakat lebih peka dan alert dengan amaran ini.

      Delete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.