ruangiklan
ruangiklan

Friday, July 19, 2013

Mimpi Ngeri Dr. Delaila.

  8 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Baru-baru ni rumah seorang menteri dipecah masuk. Yang terbaru, doktor disamun sehingga putus jarinya dihadapan kliniknya sendiri. Allahurobbi....ape nak jadi ni???


Dr. Delaila

PETALING JAYA (17 Julai, 2013) - Semasa Dr. Delaila berhadapan dengan penyamun diluar kliniknya selewat jam 1.20am pada hari Selasa, dia tidak menyangka akan mengharungi pembedahan selama 12 jam untuk menyambungkan semula ibu jari tangan kirinya yang putus akibat ditetak penyamun dan merawat pergelangan tangan yang patah.

Mimpi ngeri itu bermula bila beliau memandang ke arah suara yang berkata "hello" dan seterusnya penyamun itu menetak ibu jari tangannya, sebelum meninggalkan beliau disitu mengerang dalam kesakitan.

Jeritannya meminta tolong didengari oleh staffnya yang masih berada di dalam klinik, selepas penyamun itu melarikan diri dengan seorang lagi rakannya yang sudah menunggu di atas motosikal bersama dengan beg tangan yang mengandungi RM3,750 yang merupakan sebahagian dari hasil pendapatan klinik pada hari tersebut.

Untuk makluman, beliau kini telah pun beransur pulih dan telah sedar.

sumber: the sun

#Orang kata, syukurlah kita aman takda perang. Sayang....kefahamanmu tentang definisi perang amat cetek. Walaupun, kita tak nampak kete kebal dok atas jalan raya, bom mortar berterbangan sana sini, tapi try bukak tingkap tengok kot2 penyamun dengan parang dok buat 'projek' kat umah jiran kita.

P/S: Tingkap pun tak berani nak bukak dah la ni.

8 comments:

  1. hurm.. manusia skrg cri jalan mudah untuk dpt duit..kesian dr tu..>.<

    ReplyDelete
  2. penyamun eyyyy xde keja lain lagi ke nak menyamun saja >.<

    ReplyDelete
  3. ish~ takutnya klu jdi mcm ni..cian dr tu..

    ReplyDelete
  4. itulah...rasa tak selamat walau di mana berada hatta berkurung dalam rumah sekalipun huhu.

    ReplyDelete
  5. penjenayah ada dimana, Malaysia tak selamat mana pun sekarang..entah la wallahualam..

    ReplyDelete
  6. kurang ajar betul lah kan diorang tu
    nak samun..samun je la..jgn la main tetak segala
    hope dikenakan hukuman yg berat! padan muka diorang!
    geram gak bila tengok berita malam tadi..rasa dah x selamat
    bila org dtg umah..hati berdegup kencang..byk berprasangka

    ReplyDelete
  7. bimbang la dengan situasi skrang ni... dah tak selamat... nak kua pi beli barang pun takut

    ReplyDelete
  8. Nampaknya semua pengomen tersasar dari apa admin maksudkan!

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.