Friday, July 12, 2013

# Something in my head

Pelanduk Dua Serupa @ Pelanduk Takda Rupa?

Assalamualaikum!~

Hurmmmmm~
Aku dalam dilema...dalam diam selalu bertanya...
tentang siapakah diriku sebenarnya.
Di mana saja aku pergi, pasti soalan sama datang menyapa.
Namun, ini saja yang bisa ku katakan,
Mungkinkah pelanduk dua serupa.

Hurmmmmm~
korang pernah kene tak macam ni?
Pegi situ orang cakap muker korang macam si polan,
lari sini orang cakap muker korang macam si polin,
lompat sinun orang kater korang serupa si polon (mujur tak polong ngeh3x).
Kenit tak fahamla, adakah muker Kenit ni muka copy paste?


v
v
v
v
v
Situasi pertama,



v
v
v
v
v


Situasi kedua,


Hahahahahaha! Apekejadahnya ini sumer???


Alkisahnya pagi tadi, rakan sekerja tanya...


"ko pegi KL Sentral ke semalam?" 

"takla mane ader...naper?"

"pelanduk dua serupa la ni haha"

"ape heinye ni? sapa pelanduk?"

"semalam aku macam nampak 'kau' kat KL Sentral. Eh! takkan anim kot."

"Sungguh??? sungguh ni??? naper tak amik gambo ke? ko tegur tak dia?"

"hahahaha tak amik gambo. 
Tak tegur pun tapi memang serupa cuma dia berisi sikit."

Hok alohhhh! sapakah gerangannya wanita yang berwajah persis diriku? Atau mamat ni saja nak gertak aku? hahahaha. 

P/S: Teringin benor nak jumpa 'pelanduk'. Tapi, aku bukan pelanduk ye hehe.

10 comments:

  1. hahaha ok ar tuh familiar muka akak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. familiar mendanya yana..ai is stressing ni orang dok kata muka macam tu la muka macam ni la hehehe (^^,)

      Delete
  2. Hehe...manele tau kot2 kenit ni mmg ada twin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha sat sat Kenit nak tepon mak nak tanya :p

      Delete
  3. kat dunia ni kan ada tujuh orang yang sama dengan kita..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke alyn? Masalahnya dalam tujuh orang tu sorang pun Kenit tak jumpa lagi hehe (^^,)

      Delete
  4. slalu jmper versi bisu pelanduk sruper diri sndiri lam cermin tapi takot gak klu klu dia cakap balik

    ReplyDelete
  5. tergamak ada org ckp muka anne mcm nelydia senrose! huhhh!!! hahahaha :D :D :D

    ReplyDelete

Apa kata korang?