ruangiklan
ruangiklan

Monday, August 05, 2013

Lipas Pun Tepuk Dahi Camni!

  27 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Masa nak lipat kain....


Aku : Aaaaaaa! aaaaaaa! lipaiihhh...lipaiihh! tepiiiii tepiii....!

Sekoq lipaih berwarna coklat kehitaman kuaq dari celahan kain yang baru diangkat. Kakinya panjang berbulu sambil mengepak2 sayap macam nak terbang.

Miratora : Maaamaaaa....lipassssss!aaaaaaaa....

Aku : Haa tepiii tepiiii...duk jauh duk jauh.....!

Sambil tanganku mencapai senjata paling tengit baunya seantero rumah. Ridsect berkepala kuning kuhalakan muncungnya ke arah lipaih durjana yang menaikkan tekanan darahku sebentar tadi.

phuuushhhhhhh....phushhhhhh....phusshhhhhhhhhh....phussshhhhhhhh
dekat 15 kali gak aku sembuq....

Aku : hang liat sungguh nak mati noooo...!


phhuuusshhhhh....pphuusshhhhh.....phhusshhhhhh.....phhushhhhh

Wani : buuuu...ibu amik quran pastu ibu bukak kat lipas tu. Lipas kan takut quran.

*tepuk dahi*



Mana hang blajaq nak oiiiiiii!
>.<

27 comments:

  1. Lipas ni paling benci bila lari kearah kaki kita, nak pijak geli..susah nak kejar lg tu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha betul tu tapi kalu dia terbang...eeeiiii mau melompat haha

      Delete
  2. he he he, adalah tu yang diperhatikannya tu...

    ReplyDelete
  3. tu ok lagi celah kain, saya pernah masa tido tiba2 ade lipas hinggap kat muka. memang segar terus ah tak jadi tido. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamakkk kalu sy konpom trauma terus haha :-D

      Delete
  4. ha3..lipas ni mmg binatang yg pling sy bnci..pngotor je..mak aih 15 kli sembur?? kalau sy mmg xbleh bnfas la..huk3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe liat plak lipaih tu!lagi satu geli punya pasai ty yg kasi sembuq lama sikit :D

      Delete
  5. Hehehe, dak Wani suh akak ngaji tu :)

    ReplyDelete
  6. hahaha.. btl2 lawak la kenit..rasa nak gelak guling2 nie..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la sis, kita je rasa lawak tp dia betul2 percaya lipaih takut ngan quran haha

      Delete
  7. hehehe..zara..mmng geli ngn lipas..klu dia terbang mnjerit kut zara..=D

    ReplyDelete
  8. Hebat lipas nie..sampai ke ampaian di leh dok..www.tepakku.com

    ReplyDelete
  9. hahaha, kelakar la kak. tk tahan nak gelak. lipas pun takut quran. comelnya..

    ReplyDelete
  10. Comey jer...hahhaa..

    Mau habis separuh ridsect tu..hehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.