ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, September 18, 2013

Berangan Tak Salah

  16 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Lama tak bawak diaorg gi jenjalan. So, kitaorg decide bawak diaorg gi AEON Setiawangsa. Sana tak crowded sangat, Nak cari barang pun senang. 


"ayahhhhh..boleh tak kite gi Ey-Eyon (kasi sengau)?"

Walaupun bunyinya sungguh sengau dan sengal tapi kami mengerti maksudnya itu muehehe. Ingatkan gi sana nak main playground yang free tu. Ghuper-ghupernye kemaruk nak naik motor dan kete mainan.




Naik benda ni bayo RM3 untuk 10 minit. Tak puas naik sekali, kurang2 mau 3 kali naik. Kempis gak la dompet ayah dia malam tu haha.

Time balik, dalam kete kakak tanya...


"buu..kete aper yang paling besar sekai?"

"errmm...VELLFIREeeeeeeeeee"
tu je yang mampu dibayangkan pasal berangan nak tu gak haha

"ok..nanti kakak dah besa kakak nak beli BEL-FAI-YE pastu bagi kat ibu"

"huh taknak arr..ibu nak Kete Boleh Terbang. Senang balik keje"


Amboi anak aku ni, baru naik kete mainan dah berangan nak beli kete beso. Sekali mak kau mintak kete terbang hahaha. Nanges tak? heeeeeee :D

16 comments:

  1. best melayan karemah anak..suqtu kepuasan yg tiada bandingan nilainya. salam singgah www.nazlee.com

    ReplyDelete
  2. ha3..layankn jelah =) hepi tgok diorang ni gembira..dulu kecik2 sy prnah juga naik kereta 2..skrg ntah hrga dh berapa skali naik..mhal x??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut tempat kot..ada yang rm5 10 minit. Ni kira murah dah ni, dua orang sekali naik dah kene RM6.

      Delete
  3. oh tidak....i suka berangan occay...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. samala ngan kenit...berangan boleh ke dak dapat duit raya yg terlepas tu huhu

      Delete
  4. sy pun suka p aeon setiawangsa.senang nk bg ank main..ayahnya jaga anak..ibu boleh shopping dgn jayanya...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh itu sudah semestinya, kat sana memang senang jaga anak kan

      Delete
  5. Memang comel pelat ngen sengau tu. wihihi

    ReplyDelete
  6. hahaha comel je pelat dan sengaunya.dulu masa si kembar kecil,suka bebenor naik kereta mainan tu.tak cukup satu round nak lagi he3..

    amin..tak salah berangan mungkin jadi kenyataan,kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu kak lea...kalau berangan belikan tuk ibu insyaAllah jadi kenyataan hehehehehe :)

      Delete
  7. seronok dengar budak-budak cakap hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok tapi kena faham kalau tak...naya laaaa hehe :D

      Delete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.