Sunday, September 22, 2013

# Teknologi

Rumah Transformer

Assalamualaikum!~

Serius! Rumah ni memey boleh tukar macam transformer tu. Tapi bukan la tukar jadi robot berkaki hehehe. Ia mengambil masa 90 minit (1 jam 30 minit!) untuk selesai dibuka dengan bantuan beberapa orang sahaja. Aiseymen...

Rumah ini jenis 'portable', boleh dibawa kemana saja. So, kalu tak nak duduk di hotel yang mahal bolehlah guna alternatif ini yer!~(^_^)


Mohon sumbangan anda untuk Show We Care:  Syria Care

Jom menderma untuk Tahfiz An Nur







homaih! homaih!

Yang di atas ni baru ohsem! tapi tu hanya efek khas je. Mungkinkah kita perlukan rumah sebegini pada masa hadapan? Tak payah gaduh2  berebut tanah dan kuarkan banyak wang tuk bina rumah. Bawak je rumah 'kotak' ni letak la kat simpang mana kita nak hehehe.

Tapi, yang tak syoknye nak bukak semua ni perlukan hampir 2 jam! Ingatkan tekan maner2 suis terus transform jadi cam kat atas tu hehe. Tak cukup transform lagi ni!


Sumber info : amekaw.com

18 comments:

  1. mmg nk tempah 1 la kalo kwen dgn anak raja heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak raja maner nak duk dalam 'kotak' ni haha :D

      Delete
  2. senangnya.. boleh diangkut-angkut... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi mama nak angkut 'kotak' ni kene beli kren la plak. Kalau dia ada roda empat senang je, start enjin terus jalan haha.

      Delete
  3. alahai cantiknya la.. bila la dapat camtu eh.. hehe *berangan pulak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenit pun teringin nak satu gak hehe :)

      Delete
  4. kat mana bole beli ae rumah cam ni?.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat Port Klang banyak...tapi kontena dia je la haha :D

      Delete
  5. kalau terdesak takde rumah, boleh pakai ni..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun...jimat duit gini kan hehe :D

      Delete
  6. Tgk dari luar mcm rumah kongsi jer.. sekali tgk dalam perghh mcm condo la..hehehe =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tu la sis, dari luar cam kontena je kan :D

      Delete
  7. sangat kreatif..dari www.tepakku.com

    ReplyDelete
  8. ha3..hebat..boleh bertukar dan dibawa kemana2 =) jimat ni..

    ReplyDelete

Apa kata korang?