Monday, October 07, 2013

# Nuffnangers

CPUV 9 & 10


Assalamualaikum!~

Dua hari tak update blog gara-gara kakak selsema teruk. Menggigil balik tangan ni dibuatnya. Tapi, anak perlu diutamakan.




Walaupun 2 hari kenit 'tutup kedai', Nuffnang tetap memberi sinar harapan baru buat blog kesayangan ecececececececehhhhhh!

Chipsmore?? biskut ini kenit letak dalam kategori biskut mewah masa zaman-zaman kanak-kanak ribena dulu. Sekarang ia boleh dinikmati oleh semua golongan dan rasanya mmmmmm.....yummy!


Chipsmore (Oct)


Satu lagi dari Sony NEX 5-T, kini lebih berevolusi dengan terciptanya kamera yang memberikan imej berkualiti DSLR. Korang yang minat pasal kamera DSLR ni, wajib tengok  dan eksplor keunikan produk Sony NEX 5-T. 



Sony NEX 5-T


Once again, thank you Nuffnang for this 2 superb ads. Korang yang nak lebih info sudi2kanlah klik ye. Yang penting hati mau ikhlas (^_^)


p/s: perasan tak cbox takde kat sidebar...nak tahu naper? Nanti kenit citer.....

17 comments:

  1. wah..dapat 2 terus ye kenit...tahniah..meh akak klik satu

    ReplyDelete
  2. dapat dua sekaligus ye kenit..tahniah...akak tolong klik satu

    ReplyDelete
  3. Sy pun baru dpt.. Tapi x smpat nk update lagi... Apa2 pun tahniah akk..

    ReplyDelete
  4. hihi..tula yang ada follow me imotiv je:)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...tahniah...tahniah...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, rezeki .. :) mama klik kat sini ye..

    ReplyDelete
  7. datang bertandang...klik2 apa yang boleh...tolong sesama kawan blogger.

    ReplyDelete
  8. Tahniah.. rezeki bulan oktober tu. Semoga terus sukses :)

    ReplyDelete
  9. tahniah kak.. rezeki bulan oct dah masuk.

    recent post : Blogger Jangan Benci Blogger

    ReplyDelete
  10. Sekali dapat dua =) tahniah2..alhamdulillah

    ReplyDelete

Apa kata korang?