ruangiklan
ruangiklan

Monday, October 07, 2013

CPUV 9 & 10

  17 comments    
categories: 

Assalamualaikum!~

Dua hari tak update blog gara-gara kakak selsema teruk. Menggigil balik tangan ni dibuatnya. Tapi, anak perlu diutamakan.




Walaupun 2 hari kenit 'tutup kedai', Nuffnang tetap memberi sinar harapan baru buat blog kesayangan ecececececececehhhhhh!

Chipsmore?? biskut ini kenit letak dalam kategori biskut mewah masa zaman-zaman kanak-kanak ribena dulu. Sekarang ia boleh dinikmati oleh semua golongan dan rasanya mmmmmm.....yummy!


Chipsmore (Oct)


Satu lagi dari Sony NEX 5-T, kini lebih berevolusi dengan terciptanya kamera yang memberikan imej berkualiti DSLR. Korang yang minat pasal kamera DSLR ni, wajib tengok  dan eksplor keunikan produk Sony NEX 5-T. 



Sony NEX 5-T


Once again, thank you Nuffnang for this 2 superb ads. Korang yang nak lebih info sudi2kanlah klik ye. Yang penting hati mau ikhlas (^_^)


p/s: perasan tak cbox takde kat sidebar...nak tahu naper? Nanti kenit citer.....

17 comments:

  1. wah..dapat 2 terus ye kenit...tahniah..meh akak klik satu

    ReplyDelete
  2. dapat dua sekaligus ye kenit..tahniah...akak tolong klik satu

    ReplyDelete
  3. Sy pun baru dpt.. Tapi x smpat nk update lagi... Apa2 pun tahniah akk..

    ReplyDelete
  4. hihi..tula yang ada follow me imotiv je:)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...tahniah...tahniah...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, rezeki .. :) mama klik kat sini ye..

    ReplyDelete
  7. datang bertandang...klik2 apa yang boleh...tolong sesama kawan blogger.

    ReplyDelete
  8. Tahniah.. rezeki bulan oktober tu. Semoga terus sukses :)

    ReplyDelete
  9. tahniah kak.. rezeki bulan oct dah masuk.

    recent post : Blogger Jangan Benci Blogger

    ReplyDelete
  10. Sekali dapat dua =) tahniah2..alhamdulillah

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.