Wednesday, November 06, 2013

# Syiah

Mitos Syiah : Passport Ke Syurga?


Assalamualaikum!~


Macam-macam pe'el orang Syiah ni. Yang merepek-merepek, yang karut marut, yang tak masuk dek akal je diaorg ni ikut. Padahal, benda sebegini boleh difikir secara waras. Malangnya, kewarasan akal mereka juga telah 'dicemari' sehingga tidak bisa menghalang diri mereka menjadi sejahil-jahilnya.

Sesiapa yang mmpunyai passport ini mempunyai hak yang penuh untuk layak masuk syurga kerana dia percaya kepada 'passport Imam Ali' untuk masuk syurga. Siap ada gambo 'Imam Ali' pulak kat kulit passport tu. Apakah????


sumber : fb SyriaCare

satu lagi passport 'syurga' dari Iran.

Passport di atas ini dikatakan dikeluarkan dan diiktiraf oleh Ayatollah Khomeini dan pengikutnya percaya sesiapa yang memiliki passport 'syurga' ini, dia akan beroleh tempat di dalam syurga kelak. Kegilaan apakah ini???? Kene tipu idup-idup pun masih nak ikut lagi??!

Gamaknya 'malaikat' mana pulak yang akan menyambut penganut syiah ni nanti ye? Mungkinkah di pintu masuk nanti ada 'pegawai imigresen' yang akan memeriksa 'passport' deme ni? Haihhh...fenin fenin. Makin mengarut ajaran sesat syiah ni. Kerana nakkan syurga, sanggup diaorg makan tahi, dan kini kene ada 'passport' pulakkkk! geleng paler aku dibuatnya..... kater orang tranung "bodo pah ceroh!"

Lepas ni apa lagi yang diaorg sanggup buat tuk masuk syurga huhu.

p/s: PLEASE... don't let them fool you!

6 comments:

  1. heheh macam merepek ajee..nak masuk syurga banyak amalan bkn sekadar pasport..klu pasport keneraka ada x?he

    ReplyDelete
  2. tak taw la mcm-2 la..siap ada passport lg tu..ish3 moga dikuatkan iman dan dijauhkan dgn benda sebegini..:) Amin

    ReplyDelete
  3. Ish ish ish. Berpegang teguhlah pada ajaran sunnah wal jama'ah ...

    ReplyDelete
  4. Jauh tersimpang.. nauzubillah.. semoga kita semua ttp berada diatas jln yg lurus dibawah perlindungan Allah.. aamiin..

    ReplyDelete
  5. Mmg merepek2 kdg lawak pun ada sbb depa dok bodohkan diri sendiri..hehehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?