ruangiklan
ruangiklan

Monday, December 02, 2013

CPUV KE 21 - Libresse

  6 comments    
categories: 

Assalamualaikum!~

Alhamdulillah muncul sebijik lagi iklan nuffnang di Nukilan Kenit. Lately, kenit jarang dah hantar tiket kat Nuffnang. Nak menjadi satu keje pulak asyik nak hantar tiket je hehe. Agak-agak dah lama tak dapat ads baru, masa tu la baru kenit terhegeh-hegeh nak antar tiket hehehe.






Libresse

Sebelum kita boleh terokai apa yang ada dengan Libresse ni, korang kena jawab soalan mudah. Lepas tu baru boleh pergi ke page libresse sebenar. So, untuk info lanjut boleh klik di mana-mana banner yang ada iklan Libresse sekarang (^_^)

6 comments:

  1. waaaa..
    rezeki hujung bulan tu kak..
    tahniah.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. tahniah Hanim! Tau nama sebenar x sedap pulak nk panggil kenit..:D
    menabung churp2 sini & semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah kak.. aefa aritu anta tiket terus dpt cpuv.. huhu nk dpt byk kena selalu hantar tiket la ye..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..tahniah...
    bole tau tiket yg cmne yg KEnit slalu anta ke nuffnang?
    ''sila bagi CPUV atau saya langgar." gitu ke? hahahaha

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.