ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, December 18, 2013

Ketinggian Lana Nordin.

  7 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!~

Kali terakhir aku bercerita pasal artis adalah 9 bulan lalu. Itu pun aku amik respon dari pendakwah berkenaan hal Rozita Che Wan di {SINI}. Aku masukkan sedikit je pandangan peribadi aku sebab aku rasa masa tu aku memang perlu ketengahkan benda ni pasal ia melibatkan tanggapan sesetengah masyarakat bahawa aurat wanita adalah hak peribadi walhal ianya tidak sama sekali! 

Lepas tu, aku merasakan macam takda 'kimia' untuk aku menceritakan hal tentang artis ni lagi. Macam tak perlu untuk blog aku. Nukilan Kenit bukan blog retis. Sebolehnya, aku cuba elakkan untuk cakna pasal isu artis kecuali jika aku merasakan ia kritikal dan perlu diketengahkan supaya kita semua dapat kebaikan atau pengajaran darinya.

Long story short ......




Terbeliak biji mata aku tengok keyword yang muncul pagi ni! nak aje aku ketawa berdekah-dekah tapi memandangkan aku ni masih ada kesopanan dan kesusilaan maka aku pendamkan aje ketawaku muehehehehe.

Apekejadahnya gerangan hamba Allah yang nak tahu ketinggian Lana Nordin ni? hahaha. Sorry dik non, ahkak tak minat nak tahu berapa tinggi dia tapi satu yang ahkak tahu ahkak lagi tinggi dari dia ..... even without high heels! mihmihmih.



Cakap pasal ketinggian, aku pun ada sharekan satu entri berkaitan diriku yang dipandang tinggi di mata masyarakat hehe. Suka duka jadi orang 'paling' tinggi aku luahkan di {SINI}, namun yang pasti aku sangat sukakan diriku yang tinggi ini .... no regrets whatsoever! Kurniaan Allah dan suatu nikmat bagi diriku (^_^)

Satu je aku musykil... naper hamba Allah yang sorang ni nak tahu sangat ketinggian Lana Nordin yek? Boleh share ngan kiter tak? hehehe. 



7 comments:

  1. apsal pulak nak ukur mengukur nie...
    tapi akak dah ukur tahap kelaparan akak tengok nasi lemak dengan teh tarik tu...

    ReplyDelete
  2. ada juga yg mencari benda alah gini yerk..hihi

    ReplyDelete
  3. pelik² je nak tahu tinggi orang ek..mungkin nak buat kajian ketinggian retis kot kak..wahh sy lapar tgk nasi lemak dan air tu.

    ReplyDelete
  4. sampai tinggi pun dorg nk tahu.. pelik kan..

    ReplyDelete
  5. ayoy nk tahu ketinggian lana nordin buat ape..byk lg bnde boleh tahu hahaha

    ReplyDelete
  6. Macam2 keywords yang buat kita tersenyum setiap hari kan kenit.. agaknya kenapa la dia nak tahu sangat pasal ketinggian lana nordin tue kan..hehehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.