ruangiklan
ruangiklan

Thursday, June 27, 2013

Imam Khomeini Buat Lintasan Hormat?

  14 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Tak mampu nak ungkapkan ape2 je tengok gambo ni. Gelakkan aje la hahahahahaha. Dah kater bodo mengaku cerdik. Dah kater giler mengaku waras. Dah kater sesat mengaku lurus. Nak wat guaner...tulah syiah yang sebenarnya...syok sendiri.


sumber : fb

Jangan Ajarkan Ajaran Sesat Ini Pada Anak-anak!

  5 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Budak-budak.....



time makan pun baloh

Wednesday, June 26, 2013

Ini Boleh Mendatangkan STRESS!

  12 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Sesedap mata menonton drama di tv9 (tajuk ape ntah), tetiba datang Kakak menerpa ke arahku. Mula menunjukkan reaksi manjanya, dia 'menyendeng-nyendeng' di perutku sambil memandang dengan penuh kasih sayang....

Hadith Nabi S.A.W Berkenaan Syiah.

  8 comments    
categories: ,
Assalamualikum!~

HOOOOOOO Syiah lagiiiii.....???? Ho lah...mung ingat syiah ni macam sikut (biskut) ke..kejap ader kejap takde? mung tau dak syiah ni macam lalat. Ye maghi singgah ke badan kiter, kiter halau ye terbang..pahtu ye maghi smula. Lalat ni kalu tak pukul sapa mati nanti ye bagi penyakit ke kiter...mung nok ke gitu? Pah kalu kiter mati dalam imang (iman)...kalu mati dalam kafir/syiah??Nauzubillahiminzalik!

Tuesday, June 25, 2013

Kebaikan Tatu??

  18 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~


Kalau dulu sesiapa yang bertatu ini dianggap sebagai jahat, bekas banduan, penjenayah, gangster, kaki pukul  mahupun lanun (termasuk lanun cetak rompak). Tapi, kini bertatu dianggap sebagai fenomena baru dalam 'fesyen' manusia yang tenggelam dalam kejahilan sendiri.

gambar hiasan

Budaya bertatu telah lama bertapak menjadi sebahagian dari ikon budaya sejak bermulanya tamadun manusia. Ia telah lama dipraktikkan sejak zaman dahulu lagi dan menjadi suatu lambang kemegahan bagi kaum atau masyarakat tertentu. 

Antara kelompok manusia terawal yang menggunakan tatu adalah:

Semalam Yang Bersejarah...

  8 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~


Tak tahulah nak start dari mana ni...
Kejadian semalam....hurmmm....


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.