ruangiklan
ruangiklan

Saturday, August 17, 2013

Boleh Diharap Dahhhh.....

  13 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Pelik sungguh perangai dua beradik tu arini....

Tapi pelik yang baik...

Beria kak basuh pinggan...hummm anak dara...

Friday, August 16, 2013

TENTERA SYIAH MENYERANG KAABAH.

  5 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

SEJARAH KITA PERLU TAHU...(317-339 Hijrah) 929-952 Masihi. 

(317-339 Hijrah) 929-952 Masihi.

Hari Al Tarwiyah (hari kelapan dalam bulan Zulhijah), tentera Syiah Qurmuty (diketuai oleh Hamadan Ibn Al-Ashath Al-Qurmuti) menyerang konvoi haji pada tahun 317 Hijrah, membunuh semua jemaah haji, kemudian beliau menyerang Kaabah, menarik keluar batu hitam (Hajar Aswad) dan memecahkan kepada 8 bahagian kecil. Menarik keluar pintu Kaabah dan kemudian memecahkannya, menarik keluar kisa’a Al-Kabah dan memotongnya kepada banyak pecahan dan memberikannya kepada sahabat-sahabat beliau, kemudiannya beliau mengarahkan pengikut-pengikut beliau untuk memusnahkan Mizab Al-Kabah [saluran untuk menyalurkan air (sekiranya hujan) dari atas Kaabah].

Thursday, August 15, 2013

Ceritera Aidilfitri 2013 - Part Ayam Raya.

Assalamualaikum!~

Sehari sebelum raya, mak bantai sakit perut sehingga cherry berry dan muntah-muntah. Bila aku buat siasatan ghupernye mak tak makan sahur. Dari awal puasa sampai sekarang mak tak makan time sahur sebab mak kata perut tak lapo. Mak minum air je.

Dah dengar mak cakap macam tu, aku pun 'histeria' la sekejap! muehehe. Kesian mak sampai hangin satu badan. Takpe mak, anim tolong jaga ayam yek!


Sebelum ke reban kena pakai kasut phua chukang dulu hehe :)

Demi Syurga Syiah Sanggup Makan Tahi!

  6 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Info yang baru Kenit tahu mengenai syiah laknatullah ni. Bukan saje sesat dan menyesatkan tapi juga pengotor nauzubillah! Astaghfirullahalazim....kesesatan dan kebodohan apakah yang mereka ini cuba nak tunjukkan kepada dunia???

Wednesday, August 14, 2013

Ceritera Aidilfitri 2013 - Part Makan Raya

Assalamualaikum!~


Part paling aku suka time ghayer. Sapa tak suka makan?? Tambah kalau bonda tersayang yang masak kannnnnn. Memang tiap kali balik kampung masakan mak yang aku cari. Air tangan mak yang aku dambakan..tervaekkkk!

Tapi, jangan jadi macam sesetengah anak menantu...tau orderrrrr je! Tapi haghammmmm nak nolong di dapur. Itu bukan anak menantu tapi anak jembalang hantu! Kalau ye pun malas nak nolong, jangan sedap mulut je mengorder ngan mak mertua hatta mak sendiri sekalipun. Sangatla kuang ajo...tak gitu?

Tabiat Buruk Di Hari Raya.

  11 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Selama seminggu beraya ni, banyak tabiat buruk yang Kenit perhatikan berlaku di kalangan orang2 kita. Terutama bila tetamu datang ke rumah. Biasa kita dengar tetamu buat perangai, ini kali tuan rumah pulak buat perangai. Sangatlaaaaa tak bagus!


Sunday, August 11, 2013

Ceritera Aidilfitri 2013 - Part Pagi Raya.

Assalamualaikum!~

Salam aidifitri sumer! Adakah yang merinduiku? hehe. Hampir seminggu jari tidak menari disini. Walau saban hari tidak sabar meluah isi hati, terpaksaku tangguhkan hasrat dihati. Melayari aidilfitri setahun sekali,  kali ini di Melaka sentiasa di hati!muahaha.

Cukuplah bermadah...


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.