Saturday, January 11, 2014

# Nuffnangers

CPUV 1 (2014) - Taylor's Phase 2 myQuest

Assalamualaikum!

Lately, memang susah nak lekat CPUV kat Nukilan Kenit ni. Dah tak sekencang dulu .... apekah?? Hurmmm blogger picisan setahun jagung ... tapi angannya macam blogging dah 10 tahun! Takpe, i kutuk diri sendiri gak kengkadang untuk meningkatkan lagi motivasi diri muahahahaha! Boleh cenggitu??



CPUV pertama untuk bulan pertama tahun 2014 dari Taylor's Phase myQues.....

Musykil la dah banyak kali dapat iklan yang sama tapi diulang sampai dua tiga kali camni. Memang Nuffnang nak bagi banyak ke atau diaorg ter-masuk-kan dua kali iklan yang sama? hehehe. Tak kisah la tu dik non, janji yang baik2 aja ya hehehe.



Untuk ketahui lebih lanjut, korang boleh klik Taylor's Phase 2 myQuest.



7 comments:

  1. Assalamualaikum kenit. murahnya rezeki dapat masuk lagi nuffnang , hehe :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...masuk gak tu dear.....cik akak dah tolong klik tu..hihi

    ReplyDelete
  3. rezeki tu....akak punya CPUV tak masuk lagi dari bulan lepas...tapi CPC banyak pulak kekadang ada iklan pelik kuar kat blog kita...tak faham ler......

    ReplyDelete

Apa kata korang?