ruangiklan
ruangiklan

Thursday, January 09, 2014

Mahiouba Dinobat Sebagai Paling Cantik.

  20 comments    
categories: 

Assalamualaikum!~


Barisan 'ratu cantik'

Seekor unta tua berjaya mengalahkan lebih 60 ekor unta yang lain dari UAE dan negara Teluk untuk memenangi gelaran unta paling cantik dalam kategori unta tua yang diadakan di Abu Dhabi, lapor akhbar Saudi kelmarin.


Mahiouba
Mahiouba berjaya menarik perhatian para juri dengan keistimewaannya seperti  "warna, leher, bonggol dan hidung" dan merupakan unta pertama dari Saudi yang memenangi gelaran tersebut dalam tempoh lima tahun di Dhafra, hampir 30km selatan bandar Abu Dhabi.

"Unta saya, Mahiouba menang gelaran dalam kategori 'unta tua' walaupun saya merupakan satu-satunya orang Saudi yang menyertai pertandingan ini di Dhafra," kata pemiliknya Talal bin Suleiman Al Anzi.

"Saya menyertainya dengan seekor unta dalam kategori ini tetapi saya juga meletakkan 50 ekor unta saya yang lain dalam pertandingan yang akan diadakan pada Sabtu ini."

Pemilik-pemilik unta dari UAE, Saudi Arabia, Qatar dan Kuwait berkumpul setiap tahun untuk menyertai pertandingan unta, yang merupakan acara tahunan di bandar oasis itu.

sumber : emirates247.com


P/S: Unta padang pasir pun dah pandai melawa ........ 



20 comments:

  1. Bulu mata unta panjang sebab tu lawa..hihihi.

    p/s:Fiza dah promote blog akak dalam kategori personal.Thanks join :)

    http://www.azhafizah.com/2014/01/kenali-blogger-melalui-blog-personal.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul jugak tu hahaha (^_^). Allahuakbar, mekasih fiza atas penghargaan ini. Malu akak :D

      Delete
  2. menarik la kenit.. unta pun masuk pertandingan ratu cantik.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaa unta ader kerrlasss ni jangan tak tahu hahahaha :D

      Delete
  3. Replies
    1. cute je kan dia senyum tunjuk gigi gitu hahaha :D

      Delete
  4. tak sangka ada juga pertandingan unta tercantik ye kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ader nim, yang pelik2 je diaorg ni kan hehehe :D

      Delete
  5. kita wat pertandingan lembu tercntik plak.. hehe.. tak pun kambing paling wangi.. ok tak??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh dipertimbangkan tu .... calon-calonnya adalahhhhhhhhh ......
      hehehehe :D

      Delete
  6. wah xsangka ada juga beza cntik ngn cntik..yg plg hensem ade utk yg jantan heheh

    ReplyDelete
  7. unta pn pandai melawa dah..hihik

    ReplyDelete
  8. bulu mata dia kalah che ta, che ta palsu, tu ori... hihi

    ReplyDelete
  9. wah macam2 hal yang berlaku kat dunia ni,unta pun ada pertandingan cantik2 ni he3...

    p/s-->sis baru kak lea perasan followers terbaru sis kat atas tu,dia x-officemate co kak lea.tapi kak lea masuk kerja selepas dia berhenti :)

    ReplyDelete
  10. Kiranya yg ter cun dikalangan untalah ni hehee.. nice sharing kenit.. :D

    ReplyDelete
  11. Tahniah kepada Mahiouba atas kemenangan unta tua tercantik.. =)

    ReplyDelete
  12. amboi...unta pun ada pertandingan huhu

    ReplyDelete
  13. Hehe. Menarik. Selalunya orang ja, ni unta pun boleh :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.