Sunday, January 26, 2014

# Keyword Pelik! # Nuffnangers

Siapa Yang 1st Time Pakai Bra Tu?

Assalamualaikum!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jeritan yang takkan kedengaran di telinga korang. Hanya jeritan batinku .... ekekeke. Ya Allah, baru 2 hari je aku tinggalkan blog, rasa macam dah 2 minggu! Korang rindu aku tak? i mean my blog hehe. Mane ade orang nak rindu blogger picis-picis macam aku ni kan. 

Macam2 yang berlaku dalam masa seminggu ni. Nantila aku citer satu persatu...tu pun kalau aku ingat la yek hehe.

Keyword muyskil yang aku jumpa....


Siapakah gerangan jejaka yang 1st time pakai bra tu? heeeeeee. Kalau ada yang nak kongsi pengalaman boleh citer kat komen atau PM aku ye hehe. Cakap pasal lelaki pakai bra, aku ada kongsikan entri pasal ni dulu di {SINI}. Kalau korang nak tau pakai bra yang macam mana? Bagaimana rupanya? Adakah ia selesa (kah!kah!kah!), bolehlah terjah sekarang.

Selamat berBW untuk aku. Harap dapat habiskan sumer arini T___T


14 comments:

  1. Hahha lelaki pakai bra??what the fish!!

    ReplyDelete
  2. macam2 keyword blh jumpa..hihik

    ReplyDelete
  3. aduhai....pelik tu...sapa ler agaknya yea....

    ReplyDelete
  4. Erk. Xde bnda lain ke nk cari..

    ReplyDelete
  5. siapalah yang rajin type keryword camtu kan..ntah ape nak dicari ntah..buat kajian kot..huhu

    ReplyDelete

Apa kata korang?