ruangiklan
ruangiklan

Sunday, January 26, 2014

Siapa Yang 1st Time Pakai Bra Tu?

Assalamualaikum!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jeritan yang takkan kedengaran di telinga korang. Hanya jeritan batinku .... ekekeke. Ya Allah, baru 2 hari je aku tinggalkan blog, rasa macam dah 2 minggu! Korang rindu aku tak? i mean my blog hehe. Mane ade orang nak rindu blogger picis-picis macam aku ni kan. 

Macam2 yang berlaku dalam masa seminggu ni. Nantila aku citer satu persatu...tu pun kalau aku ingat la yek hehe.

Keyword muyskil yang aku jumpa....


Siapakah gerangan jejaka yang 1st time pakai bra tu? heeeeeee. Kalau ada yang nak kongsi pengalaman boleh citer kat komen atau PM aku ye hehe. Cakap pasal lelaki pakai bra, aku ada kongsikan entri pasal ni dulu di {SINI}. Kalau korang nak tau pakai bra yang macam mana? Bagaimana rupanya? Adakah ia selesa (kah!kah!kah!), bolehlah terjah sekarang.

Selamat berBW untuk aku. Harap dapat habiskan sumer arini T___T


14 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.