Breaking

Wednesday, February 26, 2014

EPHYRA PILIHANKU


Assalamualaikum!


EPHYRA merupakan produk minuman supplemen tambahan yang kian mendapat tempat di hati di kalangan rakyat Malaysia. Fenomena luar biasa ini menyaksikan sambutan dan keyakinan orang ramai terhadap produk EPHYRA yang telah mengubah hidup mereka.


Ephyra Pilihanku


Cantik * Sihat * Bertenaga


Kecantikan bukan sekadar dari luaran, tetapi ia bermula dari dalam. Wanita masa kini sangat menitikberatkan penjagaan kulit agar sentiasa tampil sihat dan bersinar. Kulit yang sihat dan cantik memberi petunjuk bahawa anda sangat menitikberatkan penjagaan kulit yang sempurna. Namun, kekangan masa dan jadual yang ketat sering menyulitkan kita untuk mendapatkan kulit yang sihat. 

Seiring dengan peredaran masa, wanita khususnya semakin berani tampil untuk mencuba produk EPHYRA yang mampu mengembalikan keanjalan kulit dan elastisitinya. Dengan ribuan testimoni dari pengguna dan keyakinan terhadap produk EPHYRA, maka tidak perlu dipertikaikan lagi keberkesanannya dalam menjaga dan memelihara kesihatan kita.

EPHYRA

EPHYRA didatangkan dalam kombinasi hebat yang mengandungi 9 bahan dari alam semulajadi yang berkualiti dan bergred super AAA. Gabungan mantap seperti kolagen terhidrolisis ikan laut dalam, L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi dan Serbuk Tomato yang merawat dirumuskan dalam satu rumusan terunggul menjadikan Ephyra berpotensi tinggi menyerlahkan lagi kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran kita.

EPHYRA bukan sekadar menjaga kesihatan kulit kita, malah ia turut membantu dalam mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolisme tubuh. Selain itu, ia juga meningkatkan sistem imunisasi badan dan melegakan artritis dan sakit-sakit sendi.


Kelebihan EPHYRA
  • Memperbaiki keanjalan kulit, melembutkan dan menyinarkan
  • Memperbaiki keadaan kulit yang berjeragat dan bintik-bintik hitam
  • Mencegah kedutan dan mengurangkan kesan garisan di kulit
  • Memperbaiki kualiti rambut supaya lebih sihat, lembut dan bersinar
  • Memperbaiki sistem penghadaman
  • Membantu mengurangkan kadar kolestrol
  • Meningkatkan tenaga dan konsentrasi
  • Meningkatkan sistem imunisasi tubuh
  • Mengawal berat badan dan membantu meningkatkan kadar metabolisme tubuh
  • Melegakan artritis dan sakit-sakit sendi


Siapa Yang Memerlukan EPHYRA?
  • Berumur 25 tahun dan keatas
  • Mempunyai kulit yang kering dan kusam
  • Mempunyai kulit yang pucat dan kendur
  • Pigmentasi dan masalah jerawat
  • Mengalami proses penyembuhan yang perlahan
  • Mudah berasa letih
  • Sukar mengingati sesuatu
  • Sakit-sakit badan/ sendi
  • Kadar metabolisme tubuh yang rendah

Namun begitu, produk EPHYRA juga sesuai diambil untuk mengimbangi kesihatan tubuh badan dan mengekalkan stamina serta tenaga untuk menjalankan tugas-tugas seharian. Jadi, anda tak perlu risau atau berasa was-was untuk menggunakannya.


Ephyra Pilihanku

Pengalaman mereka yang telah menggunakan produk EPHYRA ini membuatkan kenit ingin sekali mencubanya dan merasakan keberkesanannya ke atas diri kenit. Melalui testimoni-testimoni yang dikongsikan dan maklum balas positif dari pengguna-pengguna yang berbulan-bulan mengambil EPHYRA sebagai minuman supplemen tambahan menjadikan kenit lebih teruja untuk mencubanya sendiri!

Kenit mempunyai kulit yang berminyak, dan ini menyebabkan ia mudah ditumbuhi jerawat yang menyakitkan mata! Walaupun tidak banyak jerawat yang keluar, tetapi parut jerawat lama masih kelihatan dan ini sedikit sebanyak memberi kesan ke atas keyakinan diri. Malah, ketidakseimbangan hormon yang berlaku setiap bulan menambahkan lagi masalah kulit yang sedia ada. Jadi, dengan adanya kesempatan ini kenit berharap dapat merasai sendiri perubahan yang EPHYRA dapat lakukan ke atas diri kenit.

Selain itu, kenit juga mengalami masalah kulit kering dan tidak bermaya. Kalau zoom dekat, boleh nampak garisan-garisan halus pada kulit.


Testimonial 

http://miera301.blogspot.com/2012/06/ephyra-dan-saya.html

Masalah kulit yang dihadapi oleh meira (di atas) sama seperti yang kenit alami. Tetapi, alhamdulillah selepas sebulan beliau mengambil minuman EPHYRA, kulit beliau tidak lagi menampakkan parut jerawat dan tiada lagi jerawat yang bisa mengganggu hari beliau!




Selain dari parut jerawat, kulit berminyak dan tidak bermaya, kenit juga mempunyai lingkaran hitam di bawah mata. Memang terasa seperti beruang panda! Akibat dari tidur yang tidak mencukupi serta bebanan tugas di tempat kerja dan di rumah menjadikan kenit kurang bertenaga. Jadi, sememangnya kenit berharap dapat mencuba sendiri keberkesanan produk EPHYRA yang menakjubkan ini!




Semoga kenit dapat menjadi sebahagian dari fenomena EPHYRA yang luarbiasa dan menakjubkan ini. Sebagaimana EPHYRA telah mengubah hidup ribuan pengguna lain, kenit juga berharap EPHYRA dapat mengubah hidup kenit.



16 comments:

  1. Owh.. Blh juga utk kesihatan dlmn rupanya...

    ReplyDelete
  2. mahal tak?iman takut mahal n xmmpu

    psstttt... baca ni pasal seorg blogger ni

    http://mimbarhatiku.blogspot.com/2014/02/dalam-diam-diam-si-blogger-lelaki-ini.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. harganya berpatutan, mengikut kemampuan masing-masing :D

      Delete
  3. wah! dapatlah merasa Ephyrala pasni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah andai ada rezeki .... hopefully! hehe :D

      Delete
  4. salam kenit ; ...kebetulan wife sy mamaD dlm tempoh percubaan makan ephyra , ahamdulliah 10 hari berlalu menampakkan kesannya yg agak menakjubkan... kulit pipinya haus dan lembut ..makin berseri2..serius ! lps 30hari nt mamaD harus buat testimoni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam PCL, itu sudah bagus alhamdulillah semoga kenit nanti pun dapat pipi yang halus mulus dan lembut hehe :D

      Delete
  5. Replies
    1. yes dear, kontes sempena SBB2014. Ephyra pun ada untuk event tu :D

      Delete
  6. Wah menariknya tentang Ephyra nie :)

    ReplyDelete
  7. Rasa mcm nk try tp skrg farah tgh dok consume shaklee.. so xnak campur2 makan..tunggu nnti2 insyaallah nak try jugak.. btw all the best yer kenit.. =D

    ReplyDelete
  8. Rasanya belum mampu nak beli lagi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.