Hadiah Yang Tertangguh

Monday, April 21, 2014


Assalamualaikum!

Ada antara hadiah-hadiah ni yang dah lama ada dalam simpanan, tapi aku je yang tangguh nak update. 

Ada juga yang aku baru je dapat dari GA yang dah lama habis. 




Ada yang aku join melalui blog-blog, ada yang aku join kat Facebook. Tengah dok rajin masa tu, ada syarat kontes pulak senang, so aku cuba je la.






Aku tak pasti dari GA mana aku dapat semua ni haha. Pasal semuanya kontes-kontes yang dah lama dan ada antaranya sampai setelah aku 'tuntut' melalui emel. 

Kadang-kadang tu terasa juga diri ni macam muka tak tau malu je sebab dok kecoh tuntut hadiah dalam emel dan sebagainya, kalau orang lain dah biarkan aje kot ekekeke!




Lately, aku banyak join kontes anjuran Denaihati.com, melalui entri yang aku kongsikan di SINI, SINI & SINI. Alhamdulillah, team Denaihati berbesar hati memberikan hadiah berupa token tunai kepada blogger yang join sama. Berapa nilainya? biarlah rahsia .... tapi masyukkkkk! hehe.




Minggu lepas, aku dapat hadiah berupa dua buah buku dari team Denaihati kerana menjadi pengomen ke 20 di entri blog Denaihati.com

Terima kasih di atas penghargaan dan semua hadiah ni (^_^)

#pray4MH370


You Might Also Like

6 pengomen comel

  1. wahhh tahniah,, betuahnya,, banyak menang hadiah hehe :)

    ReplyDelete
  2. Wau banyaknya hadiah akak dapat..bestnya

    ReplyDelete
  3. Wahh.. tahniah kenit.. murah rezeki. Semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  4. banyaknya kenit hadiah tu......

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM