Saturday, April 19, 2014

# Cerita My Pearls

Kalau Dah Perempuan ....


Assalamualaikum!



Botuah punyo kakak!


Agak-agak la kalau ye pun nak menyolek adik. 

Memang ibu takda set makeup macam mak-mak lain, tapi tak patut sungguh la kakak makeup adik guna KRAYON! 

Patutlah krayon tu cepat nau 'haus'nye! :p




Yang adik pulak 'REDHA' je kena touchup ngan kakak. Tak ikut cakap kang, kena 'pelangkung' pulak ngan kakak bahaha. 

Haihhhh ....

Kalau dah perempuan .... Aikk? habis ibu ni ape?? Haihhhh ....


#pray4MH370


12 comments:

  1. meh meh meh sini belajar make up dengan aunty nak? hik hik hik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan aunty ...habis jatuhlah saham ibu camni :p

      Delete
  2. Amboi dok make up nk p mana dua beradik tue...=D

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM ,, saya ada jual HP CLONE KOREA 99% macam ori , HARGA MAMPU MILIK , TERMURAH untuk anda , Berminat ? Hubungi / whatsapp ke 0145322955 (sue)

    LIKE PAGE : https://www.facebook.com/seuahmatcollection

    ReplyDelete
  4. wah wah.... hihih.. kemain lagi ye...

    ReplyDelete
  5. Hehehe bila namanyerr perempuan camni laa kan ??
    Lucu pon ader bila tgk diaorng guna krayon ...

    ReplyDelete
  6. Hadoi.. Gayanya gini gak ke puteri2 sy nnt... Hehe

    ReplyDelete
  7. hish...hish....dah pandai yea....

    ReplyDelete

Apa kata korang?