ruangiklan
ruangiklan

Friday, April 18, 2014

Kereta Terbakar Di Bulatan Kg. Pandan

  11 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Kejadian berlaku petang semalam di Bulatan Kg. Pandan melibatkan sebuah kereta MPV Volvo. Masa ni, api telah dapat dipadam oleh pihak bomba.


Polis trafik turut berada di tempat kejadian bagi mengawal lalu lintas. 

Kami yang dari arah Jalan Loke Yew nak turun masuk ke Bulatan Kg Pandan dah boleh nampak asap tebal menyelubungi kawasan sekitar Bulatan Kg Pandan. 

Ingatkan ada operasi fogging kat situ huhu.



Mujurlah keadaan lalulintas dapat dikawal, dan kereta boleh bergerak sikit-sikit walaupun memang banyak mata yang asyik memandang ke arah kenderaan terbakar, termasuk la aku hehe.

Tapi, aku duk kat belakang so tak jadi masalah nak tengok lama-lama, sempat snap gambo lagi hehe.


Kredit : Daily Traffic Report


kredit : Daily Traffic Report


Gambar di atas adalah ketika kereta Volvo ni terbakar. Mengikut laporan akhbar, ia berpunca dari masalah enjin. 

Mujurlah tiada nyawa yang terkorban masa tu.

#pray4MH370

11 comments:

  1. urmm.. bahaya la.. kereta memerlukan penyelengaraan yang tip-top untuk menjamin keselamatan nyawa juga keta tu sendiri. Rasanye tidak ada kemalangan jiwa, tu yg penting. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. Tapi sayangnya kereta volvo tu Kenit.
    Apa pun nasib baik yg dlm kereta selamat.

    ReplyDelete
  3. memang takut dan seriau bila terjadi macam ni, moga2 tak terjadilah pada kita semua... salam jumaat dear...

    ReplyDelete
  4. ish..seram la..moga dilindungi dari kejadian macam ni..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum kenit.. tiba2 terbakor ekk? seramnya.. singgah menabung ford sini~~~

    ReplyDelete
  6. takut tengok.. byk btl kejadian kereta terbakar sekarang nie..apa punca ek.. takkan la masalah kat enjin boleh menyebabkan kereta terbakar sampai mcm tue sekali..

    ReplyDelete
  7. ishh..risau lak tetiba jadi camni. Sib baik keta je yang terbakar

    ReplyDelete
  8. Salam, admin jemput datang ke
    SYOKBAH - Portal Hiburan dan Gosip ---> http://syokbah.com/

    ReplyDelete
  9. Mmg bahaya & merisaukan kejadian2 mcm ni... semoga kita semua dilindungi... aamiin..

    ReplyDelete
  10. Huii... Mujur x kena kt sapa2..

    ReplyDelete
  11. bahaya jugak nie ...takut ia meletup....

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.