Breaking

Wednesday, April 30, 2014

Stand Firm Stay Firm Online Photography Contest


Assalamualaikum!

Sejak sekian lama, sumbangan kaum wanita dalam pelbagai bidang baik dari segi kekeluargaan mahu pun professional tidak boleh dinafikan lagi. Peredaran masa dan peluang yang terbentang luas telah mengubah persepsi dan tanggapan masyarakat bahawa kaum wanita yang dahulunya di anggap lemah kini mampu bersaing dan berjaya dalam bidang masing-masing.

Walaupun tugas membesarkan keluarga tidak pernah lenyap dari kamus hidup seorang wanita, namun begitu wanita sanggup mengambil peluang yang ada dan mampu membuktikan mereka juga boleh menyumbang sesuatu untuk masyarakat dan negara.




Apa itu Stand Firm Stay Firm Photography Contest?
  • Stand Firm Stay Firm Photography Contest adalah kontes online yang dianjurkan oleh Shizens untuk menghargai dan mengiktiraf kebolehan wanita masa kini. Kempen yang berlangsung dari 2 April hingga 30 April 2014 ini bertujuan mempamerkan kecantikan luaran dan kekuatan dalaman yang dimiliki oleh wanita sebagai suatu perangsang untuk mereka berdiri teguh dalam masyarakat kita.
  • Peraduan ini terbahagi kepada dua kategori :



Korang boleh menghantar gambar sebanyak mana yang korang suka mengikut kategori di atas, dan yang paling penting gambar korang mestilah ada ciri-ciri penunjukkan emosi yang kuat, tentang wanita, manusia dan ketabahan.

Kenit juga tak ketinggalan menyertai kempen ini, ianya sangat mudah! Disebabkan kenit takda kamera canggih, jadi kenit sertai kontes ini melalui akaun instagram! Hanya hantarkan gambar korang dan letakkan #standfirmstayfirm di bahagian caption.

Lagi satu, korang juga boleh hantarkan gambar korang melalui borang di SINI



Mom: "This is how we do selfie with style". 
Daughter : "mommy, you are truly my inspiration"


Amboiiii! 'melampau' muncung tu .... sila abaikan ye. 
Yang penting emos-iiiiiiii (bahahaha)




Mom said, "No matter how hard your life is, never forget to smile even with your eyes closed". I love your mother...till my last breath.


Sorang senyum dengan mata terpejam.
Sorang senyum dengan mata celik
Yang penting senyummmmmmmm
(muehehehe)!~


Kenit letak dua gambar (setakat ni hehe), satu melalui akaun instagram @wanimira dan satu lagi kenit upload dan letak didalam borang di website. Nak menarik, letakkan caption atau kata-kata mutiara yang sesuai. 

Sudi2lah kiranya korang dapat luangkan sedikit waktu untuk vote gambar-gambar kenit ni di SINI. Cari mana-mana antara dua gambar ni yang korang jumpa dan klik vote! Kalau sayang, vote for me ok (hehe) (^_^).

So, mudah tak?? terrrrrrsangatlah mudah dan senang! Jadi sahutlah dan sokonglah kempen ini beramai-ramai dan kongsikan kekuatan dan sisi feminin anda bersama Shizens. Mana tahu, gambar korang yang akan terpilih nanti! (^_^)



Untuk ketahui lebih lanjut, korang boleh layari :

Website 

Facebook 



#pray4MH370



22 comments:

  1. Assalamualaikum, semoga berjaya dan murah rezeki. hehe singgah menabung inti sini~~~

    ReplyDelete
  2. wow..bestnya...good luck tau...

    ReplyDelete
  3. all d bez buat akak. bgs kontes mcm ni. memberi inspirasi dlm kehidupan wanita.

    ReplyDelete
  4. all d bez buat akak
    bgs kontes mcm ni memberi inspirasi buat wanita

    ReplyDelete
  5. Gud luck kenit.. done support u.. =D

    ReplyDelete
  6. bagus juga contest ni menghargai wanita..
    .. :P

    ReplyDelete
  7. All the besttttt ya

    btw terima kasih sudi join sesi promote di blog mak dara.. Mak dah buat senarai jom terjahhhhh http://www.bicaramakdara.com/2014/04/promot-blog-kaw-kaw.html

    ReplyDelete
  8. Good luck... semoga berjaya.
    Yangbaik datang dari segmen Mak Dara... teruja dapat berkenalan dengan awak. :D

    ReplyDelete
  9. wahhhh good luck ya kenit...

    pssttt datang dari segmen mak dara...

    ReplyDelete
  10. All the best dan selamat berjaya :-)

    ReplyDelete
  11. wahh kak, menarik betul contest ni.Lagi² hadiah tu..Good Luck kak! Sorry lama tak singgah sini..now baru ade masa :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.