Friday, July 25, 2014

# Cerita My Pearls

Alahai Anak ....


Assalamualaikum!


Biasa aku bagi duit belanja RM2 je kat kakak untuk bulan posa ni. Tapi, pagi semalam aku bagi dia 'terlebih' mewah sikit RM5 sebab aku takda duit kecik. 

Rupanya dia guna duit tu beli ni....




"buu..tutup mata kejap. Kakak nak bagi ibu sesuatu"

"ok..."

"Nah ...."

Allahuakbar ..... speechless giler dibuatnye! How can a seven year old girl can even think to buy a phone bag for her mother??? 

Terharu sangat bila kakak buat camni T__T

"Kat mana kakak beli?"

"Kat bookshop tadi ..."

Memang baguih betul la bookshop sekolah dia ni, sampaikan beg henpon pun ada jual! Henpon ada juai sekali ka? hehe.

Dia memang tau kalau henpon Moto G aku ni tak bersarung sejak kali pertama aku guna. Cukup susah nak cari casing Moto G ni! Dah beratus kedai aku gi, semua kata "takda"

Hurmm kakak ... kakak .... ibu terharu sayang .... pandai kakak pujuk ibu T__T


Terima kasih sayang ... love you dunia akhirat.


5 comments:

  1. comelnya...berbunga-bunga hati si ibu kan...sweet la kakak

    ReplyDelete
  2. Best nya ada anak baik cam ni,.,,

    ReplyDelete
  3. haha sweet ... budak budak ni kadang2 dorang pikir untuk kita juga..=)

    ReplyDelete
  4. pandai kaka pilih untuk ibu..amek hati ibu lah tu :)

    ReplyDelete
  5. asslmkm kak.. sweetnya ank akk tu.. :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?