ruangiklan
ruangiklan

Friday, July 25, 2014

Alahai Anak ....

  5 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Biasa aku bagi duit belanja RM2 je kat kakak untuk bulan posa ni. Tapi, pagi semalam aku bagi dia 'terlebih' mewah sikit RM5 sebab aku takda duit kecik. 

Rupanya dia guna duit tu beli ni....




"buu..tutup mata kejap. Kakak nak bagi ibu sesuatu"

"ok..."

"Nah ...."

Allahuakbar ..... speechless giler dibuatnye! How can a seven year old girl can even think to buy a phone bag for her mother??? 

Terharu sangat bila kakak buat camni T__T

"Kat mana kakak beli?"

"Kat bookshop tadi ..."

Memang baguih betul la bookshop sekolah dia ni, sampaikan beg henpon pun ada jual! Henpon ada juai sekali ka? hehe.

Dia memang tau kalau henpon Moto G aku ni tak bersarung sejak kali pertama aku guna. Cukup susah nak cari casing Moto G ni! Dah beratus kedai aku gi, semua kata "takda"

Hurmm kakak ... kakak .... ibu terharu sayang .... pandai kakak pujuk ibu T__T


Terima kasih sayang ... love you dunia akhirat.


5 comments:

  1. comelnya...berbunga-bunga hati si ibu kan...sweet la kakak

    ReplyDelete
  2. Best nya ada anak baik cam ni,.,,

    ReplyDelete
  3. haha sweet ... budak budak ni kadang2 dorang pikir untuk kita juga..=)

    ReplyDelete
  4. pandai kaka pilih untuk ibu..amek hati ibu lah tu :)

    ReplyDelete
  5. asslmkm kak.. sweetnya ank akk tu.. :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.