Breaking

Tuesday, July 01, 2014

Pemenang Ramadhan Treat At BGR Giveaway!


Assalamualaikum!


Sebelum Anim umumkan siapakah pemenang-pemenang bertuah itu, Anim nak ucapkan jutaan terima kasih pada korang yang sudi join GA anjuran blog Nukilan Kenit & semestinya ditaja oleh Restoran Bangi Golf Resort. Alhamdulillah walaupun, GA INI hanya berlangsung selama 7 hari sahaja, tapi penyertaan amatlah menggalakkan.

Memang Anim tak buat promo sangat kat Insta dan Fanpage. Promo pun dua kali je, so yang mana 'terserempak' je la yang terpilih untuk join GA ni.




Cukup susah Anim nak pilih sapakah di kalangan 5 orang yang bertuah tu. Serious,Anim kalau boleh nak semua yang join GA ni jadi pemenangnya dan dapat 2 voucher makan bernilai RM50+ setiap seorang!

Tapi apakan daya dek non, ioulls ada 10 keping saja maaaa! So, sorang dapat 2 keping voucher confirm korang puas hati makan kat sana! Silap-silap tak sempat nak rasa semua macam Anim hari tu hehehe.

Mujurlah Anim ada voucher lagi ni, nanti boleh pulun mana yang patut hehe.

Macam yang Anim sharekan di FB, pemilihan pemenang dilakukan oleh Lan Lara a.k.a Pak Jelan sendiri. Anim ni lemah sikit bab pilih jawapan ni, kang sumer pun Anim kasi menang hehe. So, harapkan Pak Jelan je la yang boleh pilih jawapan yang sesuai dan cantik untuk memenangi hadiah ni. 

So, memang takda unsur-unsur berat sebelah atau ketidakadilan. Anim kasi Pak Jelan baca semua komen, pastu dia just pilih yang mana berkenan di hati!

Ok la panjang pulak Anim ni mengomel hehe. So, anda yang telah memenangi 2 voucher BGR Ramadhan, sila bersedia!


5 Pemenang x 2 voucher iftar di BGR Restaurant:



Tahniah diucapkan kepada yang berjaya!! ^^. Pada yang tidak berjaya kali ini, jangan kecewa ye. InsyaAllah rezeki korang pun ada nanti.

Pada yang berjaya, sila periksa emel anda kerana Anim telah hantar 2 e-voucher kepada setiap pemenang. Korang hanya perlu print-out e-voucher ini dan tunjukkan pada staf BGR

Dan, satu lagi SEBELUM korang nak berbuka puasa di sana, sila telefon pihak BGR di 03 8925 3728 untuk membuat tempahan awal

Penting tu, jangan lupa call diaorg dulu tau!

Thanks again pada yang join, dan tahniah pada yang menang. InsyaAllah akan ada lagi GA di blog Nukilan Kenit selepas ini. Nantikan ya! ^^


Selamat berpuasa dan selamat beriftar di BGR! ^^



17 comments:

  1. Alhamdulillah. ..murah rezeki...thanks Anim...x sangka plak jadi salah seorang pemenang. Thanks so much dear

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah syukur. Terima kasih kak hanim dan pak jelan. Hohohoho.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah

    Thank you Hanim & Pak Jelan

    Dptlah nk merasa sous vide egg :)

    ReplyDelete
  4. terlepas ler pulak....tahniah semua......

    ReplyDelete
  5. Wahh... tahniah kpd pemenang2.. :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..syukur..bru nk tgk email

    ReplyDelete
  7. wahhh...Tahniah kepada mereka semua.... :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.