Sunday, August 03, 2014

# Bila Balik Kampung # Cerita My Pearls

Cerdik Sungguh Kan!


Assalamualaikum



Nak nanges pun ade T__T

'Kejadian' berlaku seminggu lebih sebelum raya. Baru pakai 7 bulan kak ... ko dah letak 'cop mohor' kat kasut sekolah. Bila ibu tanya, naper conteng kasut begini, kakak jawab supaya orang tak amik kasut kakak. Senang kakak nak cam kasut kakak yang mana satu.

Bawak balik kampung, rendam dalam air 3 hari 3 malam tapi tetap macam tu jugak ghupernya. 

Hurmm ... memang 'total lost' la jawabnya ni.

Cerdik nau anak aku ni .....! Grrrr !


8 comments:

  1. memang dah total lost dah tu kalau dah kena maker pen. Hehe. Tak boleh diselamatkan lagi dah.

    ReplyDelete
  2. pergh! sampai macam tu sekali cop mohornya. aigoo. kalo calit skit mungkin takpe. Gamaknya memang kena tukar baru ni.

    ReplyDelete
  3. Hehee betul2 chop mohor tu... tp alasan tak nak kasut hilang tu mmg logik.. at least ada lah inisiatif kakak utk jaga kasut dia dari hilang huhu... :) :)

    ReplyDelete
  4. Perghhhhh.......kreatif ni....hihihi

    ReplyDelete
  5. Dapat kasut baru la kiranya ni....hehehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?