Wednesday, August 27, 2014

# Cerita My Pearls

Hanya Mampu Geleng Kepala & Senyum


Assalamualaikum!


Masuk dalam kereta, dia tunjuk ibu jari...




Cer teka ni jari siapa? 


Klu : Dia mempunyai rekod perubatan paling banyak dicatatkan dalam blog ibunya (hehehehe)

Haaaa dah tahu? tahu tak siapa dia? Nak tahu siapa dia?

Drum pleaseeee! 

*jrenggggjrengggggjrengggggg*




Ahaaaa tengok pipi gembol dari tepi tu pun dah bole tahu kakakla orangnya! hahaha. Baru je tangan tu nak baik dari insiden minggu lepas, minggu ni kenaaaaa jugak. Tangan kanan lagi pulak tu!

Kali ni ibu tak marah hehe. Sebab ibu tahu tahap adrenalin dalam tubuh anak-anak ibu melebihi paras dos yang dibenarkan heeeee.

Haih...

Katanya dia main main ngan kawan, dok berlari ke sana sini tetiba jatuh kena tepi longkang. Tersiat sikit kot kulit ibu jari tu. Cikgu la yang tolong cuci, bubuh ubat dan balutkan jari tu. 




Bukan takat jari yang tersiat, baju sekolah turut 'tersiat' hehe. 

Macam cikgu dia cakap tempohari, "sementara budak nak membesar ....gitu le Puan hehehe". Nak marah tak koso den. Nak membebel pun tak guno, namo pun budak :D




7 comments:

  1. hehe... bila baca entry ni, terbyg ank2 solehah sy yg sdg mmbsr nih.. hihi.. mmg x kuasa nk marah dh.. hihi

    ReplyDelete
  2. Kuat tu kalau baju pun sampai terkoyak..
    Kesiannya...

    ReplyDelete
  3. alah..kesiannya dia..biasalah tu anim.budak nak membeso katanya..

    ReplyDelete
  4. Aduhai...abih baju...ada extra x tuh?

    ReplyDelete
  5. Lasak....bagus x la mandom dia dlm kelas..

    ReplyDelete

Apa kata korang?