Breaking

Wednesday, August 20, 2014

KYROL Internet Security 2015 Pertama Di Malaysia


Assalamualaikum!




Macam tak percaya je aku sudah memiliki aplikasi antivirus buatan Malaysia yang pertama seumpamanya, hasil ciptaan anak-anak tempatan kita sendiri. 

Tapi sekarang aku ... bukan aku saja tapi korang juga wajib percaya yang Malaysia kini sudah mempunyai tenaga professional yang mampu menghasilkan aplikasi antivirus yang mampu memberikan saingan kepada antivirus-antivirus yang sedia ada di pasaran.





Bila pertama kali aku nak install CD KYROL ni, aku ingatkan aku perlukan bantuan professional (Pak Jelan la tu kan), tapi sorry bang, I tetiba jadi pro ngan KYROL ni! hehehe.

Nak install cukup senang, hanya masukkan CD dan tunggu paparan KYROL Internet Security keluar di skrin dan ikut step by step.







Penting sangat aku memiliki aplikasi antivirus yang efisien dan produktif untuk memastikan data-data dalam laptop aku ni tidak menjadi mangsa 'cacing-cacing' dan virus-virus cyber yang 'menyerang' tiap kali aku online.

Kalau sebelum ni, prestasi laptop aku sangat lembab dan bisa buat aku 'mendidih' tapi lepas aku scan guna antivirus dari KYROL Internet Security ni, alhamdulillah data-data dalam laptop aku terpelihara dengan baiknya hehe.




KYROL Internet Security 2015 merupakan aplikasi antivirus yang dibangunkan sendiri oleh anak-anak tempatan, buatan Malaysia dan sudah pun berada di pasaran, menyediakan servis seperti :

  • Antivirus
  • Antispyware
  • Antimalware
  • KYROL WEBFilter
  • USB Protection
  • USB DLP
  • Advance Firewall


Cakap pasal Advance Firewall, aku boleh saring segala unsur-unsur tidak sihat seperti pornorgrafi, kekerasan dan sebagainya hanya dengan menggunakan KYROL Internet Security 2015 ni. 

Ohsem sangat dah tu! ^^




Ada juga rakan-rakan lain yang sudah pun mendapatkan aplikasi antivirus KYROL Internet Security 2015 ni. Pada korang yang berminat untuk mencuba produk ini, bolehlah mendapatkannya dengan harga RM89.90 bersama lesen sah tempoh selama 1 tahun.

Aku juga ada mengongsikan aplikasi antivirus ini di instagram aku @wanimira, so sudi-sudi la check it out ya! Jangan lupa add aku sekali ^^ hehehe.

Jom kita sama-sama sokong produk buatan Malaysia dan bersama bebaskan software kita dari serangan virus-virus cyber!







7 comments:

  1. Nmpknya produk ni making laris kan nak Cuba juga kesian leptop lya dah bekurun x ada antivirus

    ReplyDelete
  2. Sangat suka pakai AV Kyrol ni.. Lepas ni tak payah susah hati fikirkan virus sudah bersarang dalam lappy ni, semua sudah dibasmi.. ekekekekeke

    ReplyDelete
  3. anti-virus Malaysia ni memang terbaik dari pengalaman diri sendiri menggunakannya... ^_^

    ReplyDelete
  4. Bangga dgn anak tempatan ...standing dgn produk AV dunia malah mungkin lebih baik dari mereka.

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah ada masa nanti nak cuba gak antivirus ni.

    ReplyDelete
  6. Mmg ada ank tmpatan boleh buat... Cuma tak dikomersialkan... Seingat sy, sy guna je antivirus kwn seuniversiti sy yg buat dulu... Mmg berkesan.. Tpi dia tak publishkn.. Just utk kenalan je dia bg..

    ReplyDelete
  7. Jika Tuan Puan ingin mendapatkan Kyrol anti virus berkenaan boleh hubungi saya di talian 0133126195..(whatapps digalakkan)

    RRP 89.90 myr

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.