Breaking

Wednesday, September 17, 2014

Sakura White Pinkish Radiance Dari Garnier.



Assalamualaikum!


Wanita masa kini pastinya ingin tampil lebih menawan dan penuh keyakinan. Memiliki kulit wajah yang halus, lembut, cerah, berseri dan lebih bermaya antara elemen penting yang menjadi idaman wanita yang ingin kelihatan cantik secara semulajadi.

Kini kaum wanita tidak perlu mencari lagi, kerana kelima-lima elemen ini disatukan dalam satu set produk Sakura White Pinkish Radiance dari Garnier. Ianya khusus untuk memberikan kulit yang sihat dan berseri merah jambu.






Bagi merasai sendiri kelebihan produk Sakura White Pinkish Radiance ini, aku berpeluang mencubanya di satu majlis bersama Garnier di pejabat mereka di Uptown 2, Damansara Utama, Petaling Jaya, Selangor.





Mula-mula kita bersihkan muka dengan air biasa untuk menanggalkan kotoran dan daki pada kulit wajah. Produk ini sangat sesuai untuk mereka yang menggunakan make-up sepanjang hari. 




Kemudian aku cuci muka dengan Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam. Kulit muka sudah bersih dan sedia untuk langkah seterusnya.


Sakura White Pinkish Radiance Gentle Foam

  • Foam pembersih wajah yang lembut untuk wajah putih cerah merona. Diperkaya dengan Ekstrak Sakura, membersihkan dengan lembut dan menyeluruh, wajah menjadi tampak segar dan putih cerah merona dalam 7 hari. Formulanya lembut dan juga sesuai untuk kulit sensitif.



Next, aku pakai Pinkish Radiance Intensive Whitening Mask. Memang senang nak guna, dan baunya sangat wangi dan menenangkan. Ratakan pada seluruh kulih wajah untuk mendapatkan hasil kulit yang lembut dan halus. 

Istimewanya Pinkish Radiance Intensive Whitening Mask ini, ia diperkayakan dengan ekstrak bunga sakura memberikan rasa lembut, segar dan menenangkan pada kulit wajah. 


Sakura White Pinkish Radiance Intensive Whitening Mask

  • Masker wajah Garnier Sakura White diperkaya dengan ekstrak Sakura, bunga lembut yang berasal dari Jepang Essence yang dipadu dengan Ekstrak Sakura, Vitamin B3 dan Vitamin CG melembabkan kulit hingga ke lapisan bagian dalam, membantu mencerahkan kulit wajah dan bintik hitam, merawat kehalusan tekstur kulit, dan membuat wajah tampak putih cerah merona. Formula ini juga sesuai untuk kulit sensitif.
  • Teknologi Kulit Kedua - Masker ini diciptakan secara khusus unutk menutup wajah anda seperti kulit kedua, memberikan rasa nyaman dan rasa santai seperti perawatan profesional. Masker ini mampu menyerap 10x beratnya yang memungkinkan essence Sakura untuk diserap sampai ke bagian dalam kulit & melembabkannya secara menyeluruh.




Jangan takut ... ini bukan raksasa wakakaka! :p

Selesa sungguh bila pakai Pinkish Radiance Intensive Whitening Mask ni, kulit rasa lembut dan seolah-olah bertindak sebagai terapi pada kulit wajah yang mulanya kusam.




See? kulit wajah kami kembali segar dan tampak lebih bermaya dari sebelumnya. Kami suka! ^^





Sakura White Pinkish Radiance Sleeping Essence (Night)


  • Krim malam untuk wajah putih cerah merona, diperkaya dengan 2X ekstrak Sakura dari Jepun.
  • Krim essence lembut dengan paduan Ekstrak Sakura, Ekstak Buah-buahan, dan Vitamin CG, melembapkan wajah hingga 24 jam dan membiarkannya bernafas selama anda tidur. Membantu mencerahkan warna kulit, menyamarkan bintik hitam, dan merawat kehalusan kulit. Bangun tidur dengan kulit putih cerah merona yang terasa lebih halus, lembut, kenyal, dan segar. Formula ini sesuai untuk kulit sensitif.





Sakura White Pinkish Radiance Ultimate Serum 

Serum ini diperkaya dengan 5,000 kapsul pemutihan Sakura dan bertujuan bagi mengekstrak untuk bertindak sebagai "ultra-hydrating booster" untuk kulit. 

Ia berfungsi dalam 5 dimensi: 

• Menyerlahkan seri merah jambu pada kulit wajah
• Memberikan tona kulit sekata 
• Memberikan kulit yang lebih jelas 
• Meningkatkan tekstur kulit untuk rasa lebih lembut
• Kulit kekal terhidrat selama 24 jam




Lepas menggunakan set lengkap Sakura White Pinkish Radiance, tiba masa untuk dimakeupkan. Hari tu je dah dua kali aku dimakeupkan hehe.







Happy sangat bila dapat merasai sendiri penglaman menggunakan produk Sakura White Pinkish Radiance ni. Terima kasih pada pihak Garnier kerana sudi menjemput aku pada hari itu dan terima kasih bagi kami goodies yang hebat ini! ^^

Sebelum aku mengundurkan diri, izinkan aku memperkenalkan pada korang Puteri Sakura yang turut posing mengambil gambar hari tu :D






Arigato khozaimas Garnier! ^^

Take Care ... Garnier.


8 comments:

  1. Wah..lepas ni makin berseri la anim ye...good job anim

    ReplyDelete
  2. comelnyer hihihii mcm duk di jepun ja..aduh aduh

    ReplyDelete
  3. Wah.. bestnya Hanim.. dapat pg event mcm ni.. :)

    ReplyDelete
  4. nasib baik iols tak der...ha ha ha...kalau tak mesti sibuk nak pakai kimono jugak... ekekekeke...hamboiii pagi petang dia kat situ ek??? ekekekeke.... gurau jer anim gurau... jangan kecik ati jangan marah aaaa.... i love you...

    ReplyDelete
  5. Makin comel lerr ..hehehe..dah mcm minah jepun dah ...

    ReplyDelete
  6. omaigod! comel nya , cam anak dara je.

    ReplyDelete
  7. cantik akk tanpa cermin mata..hehe..terkjut mak masa pakai mask tu..ahhaa

    ReplyDelete
  8. setelah pkai garnier sakura white kulit wajah saya jadi putih mulus merona dan bekas jerawat hilang....thx bgtt semoga makin sukses yah garnier sakura white...

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.