Monday, October 20, 2014

# Cerita My Pearls

Bila Kakak & Adik Beborak!


Assalamualaikum!








Selamba badak je ko kan kak, buka topik 'BOIPREN' pepagi buta kat warung Pak Yob. 

Time ibu dan ayah ada kat depan korang plak tu! @_@



12 comments:

  1. Hahahahahahaahah! kemainnnn!!!!!

    ReplyDelete
  2. alaaaa ibu ngan ayah pun,buat2 tak dengar je la hahahahahh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tak boleh ...memang spontan sungguh! mujur air tak tersembur ke muka diaorg @_@

      Delete
  3. agaknya itu lah anak2 dok borakkan ....kat umah tu pun sama gak dgn 3 hero

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang itu yang diborakkan dua beradik ni pagi tadi sis! haha. Ini bukan dialog buatan ... ini betul-betul kejadian @_@

      Delete
  4. salam blogwalking..
    hiii cute je dialog adik beradik..tambah2 kalau umur dekat2 mcm ni kan..

    ReplyDelete
  5. Terrr.....boypriend....awai sgt nak jd `datuk`

    ReplyDelete
  6. Amboii... Jaga-jaga ea bapaknya.. Hehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?