ruangiklan
ruangiklan

Monday, October 20, 2014

Bila Kakak & Adik Beborak!

  12 comments    
categories: 

Assalamualaikum!








Selamba badak je ko kan kak, buka topik 'BOIPREN' pepagi buta kat warung Pak Yob. 

Time ibu dan ayah ada kat depan korang plak tu! @_@



12 comments:

  1. Hahahahahahaahah! kemainnnn!!!!!

    ReplyDelete
  2. alaaaa ibu ngan ayah pun,buat2 tak dengar je la hahahahahh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tak boleh ...memang spontan sungguh! mujur air tak tersembur ke muka diaorg @_@

      Delete
  3. agaknya itu lah anak2 dok borakkan ....kat umah tu pun sama gak dgn 3 hero

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang itu yang diborakkan dua beradik ni pagi tadi sis! haha. Ini bukan dialog buatan ... ini betul-betul kejadian @_@

      Delete
  4. salam blogwalking..
    hiii cute je dialog adik beradik..tambah2 kalau umur dekat2 mcm ni kan..

    ReplyDelete
  5. Terrr.....boypriend....awai sgt nak jd `datuk`

    ReplyDelete
  6. Amboii... Jaga-jaga ea bapaknya.. Hehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.