ruangiklan
ruangiklan

Friday, October 10, 2014

Notis Perlaksanaan Jalan Sehala Sekitar Petaling Jaya


Assalamualaikum!




Bagi korang yang sering melalui jalan di sekitar Petaling Jaya macam aku, ini ada notis pemberitahuan dari MBPJ yang baru saja opismate aku kongsikan tadi. Memula aku ingat ape la dok kecoh-kecoh tadi kan hehe ... rupanya notis ni.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari www.mbpj.gov.my 




Sila study map ni betul-betul supaya Isnin depan, korang tak kelam kabut nak mencari jalan masuk dan keluar. Kalau tengokkan pada peta ni, rasanya takda masalah aku nak hantar anak-anak gi sekolah minggu depan tapi kemungkinan nak tersekat dalam trafik jem memang ada! haha :D


Korang nak map? boleh klik SINI


3 comments:

  1. tak peeee tanya anim je la nanti hahahhaha

    ReplyDelete
  2. Sekarang pun kenkadang pening juga bila disana. Lepas nie tak tahu la.

    www.broframestone.com

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.