ruangiklan
ruangiklan

Saturday, October 04, 2014

Terlebih Rajin Terlebih Semangat !

  1 comment    
categories: 

Assalamualaikum!




Entah angin kus kus apa yang menyerang si sulung aku ni hehe. Iskk tak baik cakap gitu ... kan bagus tengok anak buat homework tu. kang dia ngadap iPad tu sepanjang malam kang, lagi haru! huhu.


Style kakak ... kalau ada satu benda tu yang dia suka, dia akan hadap sampai puas! Sama pesen gak bila dia buat homework, cikgu suruh buat satu page je ... dia bantai sampai page akhir! hahaha :D

Naper kakak buat page yang bukan homework? kang Sir marah nanti tak ikut arahan....

Takpela ... nanti senangla kakak bila Sir suruh buat kakak punye dah siap.

Hek eleh ... tak takut betul budak ni hehehe. 




Ini bukan homework, Ini masterpiece dari Mira ...gambar pemandangan kampung di atas gunung-ganang hehe.


1 comment:

  1. Memang rajin sgt2 anak akak... :) Thank you for sharing
    For share tips menurunkan berat badan

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.