ruangiklan
ruangiklan

Thursday, December 11, 2014

Jaket Jeans Bundle!

  7 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!


Shopping is the best therapy ... setuju? hehe. Bila berdua aje duduk umah pun jadi satu kebosanan yang bisa mengganggu zahir dan batin. Nak gi jejauh kena fikir bajet pulok, so dekat-dekat umah je la yang boleh pun ... asalkan tak melengung dalam umah.

Shopping kat mana? Alaaaa kedai bundle la mane lagi .... situ je yang serasi ngan jiwa kami laki bini haha. Situ mesra pelanggan, mesra dompet dan mesra bajet ... kualiti pun cenggini ((tunjuk jari bagus))! ekekekee :D




Bajet nak amik seluar jeans sehelai lagi atau long pants tapi bila terbelek bahagian jaket, aku terjauh hati pulak pada jaket jeans ni! Lagipun lama dah tak membeli jaket jeans ... last time aku beli masa Form 4! huhu.







Nice huh! Harga? RM18 ... pas tawar menawar dapatla RM15! huhu bestnyeeeeee hehe. Sebelum beli check dulu kondisi baju. Jahitannya ... bahagian dalamnya ... tangannya ... butangnya. Tapi setakat ni aku memang puas hati dengan kualiti kat kedai bundle ni.

Cuma ko kena amik masa dan pandai milih je la. Terima kasih abg belanja Hani jaket jeans ni. Harga dan jenama tolak ke tepi yang penting pemberian ikhlas dan penuh kasih sayang dari suami .... tak gituuuuuuu! Ish ... malu la pulak kiter hehehe :p



7 comments:

  1. smart laa :)

    http://www.blogparihh.com/

    ReplyDelete
  2. Wah... Best... Mmg syok dpt shopping. .

    ReplyDelete
  3. Berbaloi tengok kualiti dgn harga yg dibeli tu... kainnya pun nampak masih baru & tak berapa lusuh sgt... cantik & sgt2 berbaloi... :)

    ReplyDelete
  4. Elok jer jaket kat kedai bundle tu yea

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.