ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, December 31, 2014

Pandai Merayu?

  5 comments    
categories: 

Assalamualaikum!




Ikut sapa? Yang pasti bukan dari ibunya hehe. Dari ayahnya pun tidak. So ikut sapa? Entah ... tapi budak kecik comei ni memang pandai ber'drama swasta' especially ngan aku hehe.


Kalau dia suka satu-satu barang tu dan dia nak ... memang gitula style dia minta kita belikan. Dia lentok-lentok kepala sambil tangan genggam dengan mata bulat bersinar sambil cakap ... please ibu ...boleh tak? pleaseeeeee

Memula tengok terkejut jugak ... eh betul ke anak aku ni? ((hahaha)) Maklumlah tak pernah jumpa lagi budak kecik yang minta belikan barang dengan style begini hehe. 

Tapi Mira memang pandai menggunakan kuasa memujuknya ... ibu yang garang boleh 'cair' tau hehe.

Agak-agak kalau ibu buat style gitu ... ayah 'cair' tak? keee kena makan penampaq nanti? wakakakaka :p

5 comments:

  1. Alololo..comeynya..mesti cair betul tak! hehehe.. btw Selamat Tahun Baru 2015 ya Anim..=D

    ReplyDelete
  2. hihihi..
    ingt dalam kartun jer ada drama cmni..
    raliti pun ada ek.
    mmg cair ler kalau buat cmtu.

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha comel lah..selamat tahun baru ya hanim

    ReplyDelete
  4. Macam upin dan ipin pulak cara memujuk tu .. Ehehehe..

    ReplyDelete
  5. hehe... stail upin ipin.. ank sy pun cmtu la cara memujuknya... adehhh.. mmg cair habis...

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.