Wednesday, December 31, 2014

# Cerita My Pearls

Pandai Merayu?


Assalamualaikum!




Ikut sapa? Yang pasti bukan dari ibunya hehe. Dari ayahnya pun tidak. So ikut sapa? Entah ... tapi budak kecik comei ni memang pandai ber'drama swasta' especially ngan aku hehe.


Kalau dia suka satu-satu barang tu dan dia nak ... memang gitula style dia minta kita belikan. Dia lentok-lentok kepala sambil tangan genggam dengan mata bulat bersinar sambil cakap ... please ibu ...boleh tak? pleaseeeeee

Memula tengok terkejut jugak ... eh betul ke anak aku ni? ((hahaha)) Maklumlah tak pernah jumpa lagi budak kecik yang minta belikan barang dengan style begini hehe. 

Tapi Mira memang pandai menggunakan kuasa memujuknya ... ibu yang garang boleh 'cair' tau hehe.

Agak-agak kalau ibu buat style gitu ... ayah 'cair' tak? keee kena makan penampaq nanti? wakakakaka :p

5 comments:

  1. Alololo..comeynya..mesti cair betul tak! hehehe.. btw Selamat Tahun Baru 2015 ya Anim..=D

    ReplyDelete
  2. hihihi..
    ingt dalam kartun jer ada drama cmni..
    raliti pun ada ek.
    mmg cair ler kalau buat cmtu.

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha comel lah..selamat tahun baru ya hanim

    ReplyDelete
  4. Macam upin dan ipin pulak cara memujuk tu .. Ehehehe..

    ReplyDelete
  5. hehe... stail upin ipin.. ank sy pun cmtu la cara memujuknya... adehhh.. mmg cair habis...

    ReplyDelete

Apa kata korang?