ruangiklan
ruangiklan

Saturday, December 27, 2014

Sebagai Upahnya .....!

  6 comments    
categories: 

Assalamualaikum!




Kepuasan maksimum tergambar di wajahnya bila dapat makan makanan kesukaan! hehe. Terima kasih sebab temankan ibu gi kedai. Sebelum ni bukan tak pernah temankan tapi pertama kali hanya ibu dan Mira saja gi kedai.


Kakak .... tak mo ikut. Besar dah anak dara sulung aku tu. Kalau dulu berkepit nak ikut aku gi mana-mana. Tambah dapat gi kedai ... lagi dia kemaruk nak ikut! hehe.





Dan sebagai upahnya .... aiskrim tuk setiap seorang! Walaupun bukan aiskrim Magnum Gold tapi ni kira ok la kan hehe. Khusyuk mengadap aiskrim masing-masing ...!





Sempat lagi dia menge'pau' aiskrim adiknya ...! huhu.



6 comments:

  1. tengok diaorang berdua macam sama besar je..heheh

    ReplyDelete
  2. wahh ais-krim..saya pon yg besar panjang ni pon suka makan juga hehe...klik 3 INTI utk akk

    ReplyDelete
  3. Sedapnya... Ingat kan dok makan apa la khusyuk sgt tu..

    ReplyDelete
  4. Salam, haha dulu mak pun selalu upah sy aiskrim..mmg khusyuk makan..haha comel je diorg bedua ni :D

    ReplyDelete
  5. anak2 dara aida, upah feveret diorang nak ~ aiskrim la :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.