ruangiklan
ruangiklan

Saturday, January 11, 2014

Ariel Sharon Disahkan Mati Setelah Koma 8 Tahun

  8 comments    
categories: 

Assalamualaikum!

Sejak seminggu lalu, kesihatan Ariel Sharon, bekas Perdana Menteri Israel dilaporkan berada dalam keadaan yang amat membimbangkan.  Pasukan petugas perubatan yang bertanggungjawab merawat Sharon melaporkan kondisi kesihatan Sharon menunjukkan penyusutan yang berterusan dan kritikal. 

Terdahulu, kenit pernah kongsikan perkembangan kesihatan Ariel Sharon di {SINI}.

Ariel Sharon

CPUV 1 (2014) - Taylor's Phase 2 myQuest

  7 comments    
categories: 
Assalamualaikum!

Lately, memang susah nak lekat CPUV kat Nukilan Kenit ni. Dah tak sekencang dulu .... apekah?? Hurmmm blogger picisan setahun jagung ... tapi angannya macam blogging dah 10 tahun! Takpe, i kutuk diri sendiri gak kengkadang untuk meningkatkan lagi motivasi diri muahahahaha! Boleh cenggitu??



CPUV pertama untuk bulan pertama tahun 2014 dari Taylor's Phase myQues.....

Musykil la dah banyak kali dapat iklan yang sama tapi diulang sampai dua tiga kali camni. Memang Nuffnang nak bagi banyak ke atau diaorg ter-masuk-kan dua kali iklan yang sama? hehehe. Tak kisah la tu dik non, janji yang baik2 aja ya hehehe.



Untuk ketahui lebih lanjut, korang boleh klik Taylor's Phase 2 myQuest.



Friday, January 10, 2014

Ayah Bikin Havoc!

  5 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!

Hari kedua (8hb) kakak MC dan ayah kena gi outstation ke Kuantan. Jadi, ibu amik cuti sehari lagi untuk jaga kakak adik. Mujur lah ayah gi balik hari je huhu. Bengkak di bahagian buku lali sudah surut walaupun tak sepenuhnya. Seperti kata doktor, kakak dinasihatkan berehat di rumah selama 4 hari ni. 

Satu perubahan positif yang ibu nampak, kakak dah boleh berjalan!! alhamdulillah....! Hari pertama kena, langsung kena dukung ke hulu ke hilir kot! Risau ibu tak tentu arah tengok anak ibu takleh jalan cam biasa T__T.

Hukum Sujud Sahwi Menggantikan Bacaan Doa Qunut.

  22 comments    
categories: 

Assalamualaikum!~

Soalan :

Boleh tak kiter solat Subuh tak baca doa qunut tapi gantikannya dengan sujud sahwi dengan alasan TAK INGAT doa qunut?

Jawapan :

Thursday, January 09, 2014

Mahiouba Dinobat Sebagai Paling Cantik.

  20 comments    
categories: 

Assalamualaikum!~


Barisan 'ratu cantik'

Seekor unta tua berjaya mengalahkan lebih 60 ekor unta yang lain dari UAE dan negara Teluk untuk memenangi gelaran unta paling cantik dalam kategori unta tua yang diadakan di Abu Dhabi, lapor akhbar Saudi kelmarin.

Tuesday, January 07, 2014

Mangsa Tersepit Jugak?

  11 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!

Memang nak jadi sungguh kan. Benda bukan dirancang, tak siapa rela merasa sakit tersepit. Tapi itulah.... benda nak jadi, tetiba boleh pulak tersepit celah kerusi dan sebagainya. Tak sangka pulak anak ibu pun boleh termasuk dalam kategori 'tersepit' tahun ni huhu. Tapi, ini bukan calang-calang punyer tersepit, ini betul2 sakit punye tersepit! T__T

Alkisah kakak bercerita ....

Monday, January 06, 2014

"This is my card"

  33 comments    
categories: 

Assalamualaikum!




Alhamdulillah tercapai gak hajat kenit nak ada kad blogger rasmi sendiri. Terasa seperti memiliki kad blogger ini satu keperluan pulak sekarang ni kan? So, officially i am a blogger now la hehe.

Karbala Kiblat Baru Syiah?

  6 comments    
categories: 

Assalamualaikum!~

Perdana Menteri Iraq, Nouri al-Maliki seorang Syiah.

Perdana Menteri Iraq, Nouri al-Maliki mengeluarkan kenyataan hari ini bahawa bandar suci Karbala patut dijadikan sebagai arah kiblat yang baru bagi orang Islam - telah menimbulkan kontroversi di kalangan para ulama.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.