ruangiklan
ruangiklan

Friday, February 14, 2014

She's Improving!


Assamualaikum!

Senang hati ibu, lega rasanya melihat perkembangan positif anak sulung aku ni. Alhamdulillah segala usaha dan kekdah itu akhirnya membuahkan hasil. Kakak dah tak lagi meragam ke sekolah. Well, ade sekali dua je la kengkadang tu dia cakap sakit perut hehe tapi jangan dimarah dia. Amik ubat gamat sapu kat perut, ilangla sakitnya tu nanti.


Thursday, February 13, 2014

Kisah Sebenar Kewafatan Nabi Muhammad S.A.W

  17 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!

Ikuti penjelasan sebenar tentang kejadian yang sebenar-benarnya berlaku ketika saat terakhir kewafatan Nabi Muhammad s.a.w dan mengapa syiah menipu kita!







Wednesday, February 12, 2014

Sayang Kucing

  17 comments    
categories: 

Assalamualaikum!

Minggu lepas lepak kedai mamak sambil pekena roti canai. Penat meredah trafik gila yang setiap hari menyeksa zahir dan batinku. Tengah tunggu makanan, bebudak kenit ni melilau main di sekitarnya. Memang tak reti duduk diam! Lokasi digemari .... pondok telefon. 



Tuesday, February 11, 2014

Begini Rasanya Jadi Ibu.

Assalamualaikum!

Minggu lepas dia meragam takmo gi sekolah sampai ibu kena buat soal siasat untuk tahu sebab sebenar dia takmo gi sekolah. Akhirnya, dapat jugak ibu bongkarkan segala!

Bukan mudah untuk memujuk anak yang hilang semangat nak ke sekolah. Kalau yang jenis cakap sekali terus ikut itu ok la. Membesarkan budak-budak sekarang banyak cabaran dan dugannya. Juga banyak sungguh pertanyaannya! haha.Sampaikan kita parents ni tak tahu nak jawab macam mana dah.

Monday, February 10, 2014

13 Acara Ini Dikeluarkan Dari Sukan Olimpik!

  12 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Sebagai sebuah institusi global yang masih 'berdiri' teguh untuk lebih 120 tahun lamanya, Sukan Olimpik moden turut berevolusi sepertimana keadaan persekitarannya. Maka, tidak hairanlah banyak acara sukan yang datang dan pergi, dan pada tahun 2014, adalah sukar untuk membayangkan bagaimana sebahagiannya pernah mendapat tempat di dalam sukan di peringkat antarabangsa ini.

Sunday, February 09, 2014

Aku Dah Terjebak!


Assalamualaikum!



Sedang berkira-kira sebenarnya, tapi hati ni teringin bebenor nak merasai pengalaman baru ni. Bila lagi aku mahu ke depan kalau bukan sekarang hehe.  Kelam kabut bila tengok status dari Denaihati ni malam tadi. Dah tak banyak tempat lagi!

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.