Breaking

Friday, January 02, 2015

Baju Baru & Lunch Date Bersama Cosmoderm


Assalamualaikum!



Ahad lepas ada lunch date dengan rakan-rakan #kelabbloggerbenashaari bersama Cosmoderm bertempat di MidValley Megamall, Bangsar. Ini 2nd time aku jejakkan kaki ke sana ... this time aku tak berapa nak sesat dan tak pening sangat dah macam 1st time dulu hahaha.


Macam-macam ada kat Hijab & Beauty Expo pada hari tu ... dan tentunya penaja utama dan rasmi #kelabbloggerbenashaari 2015 iaitu Cosmoderm turut membuka booth di sana. Kami ambil peluang ni bertemu dan beramah mesra dengan staf dan CEO Cosmoderm yang turut meraikan kedatangan kami.




Yang bertudung bunga-bunga itulah Pn. Mawarni Hassan, CEO Cosmoderm hehe. Peramah dan sentiasa senyum je orangnya. Kalau korang perasan #kelabbloggerbenashaari kini dah ada baju baru ..! So, kami antara yang terawal menyarung baju rasmi kelab pada hari tu hehe. 

Best la pakai! Materialnya cantik dan selesa sangat ....! Akan dibuka untuk jualan nanti ... so kalau berminat kena tungguuuuu pengumuman dari big brother a.k.a Ben Ashaari hehe.




Kat booth Cosmoderm juga ada buat pemeriksaan kulit secara PERCUMA hari tu. Aku pun tak lepas peluang ... tapi tengok dari luar pun memang dah bermasalah dah kan hahaha. Saje nak tau apa kata pakar hehe. So, melalui pemeriksaan tu .... aku kena banyak minum air masak lerrrrrr.




Pn. Mawarni turut meraikan kami dengan lunch bersama-sama di Cititel Hotel, MidValley Megamall. Alhamdulillah ... :)

Seronok dapat berkumpul dengan geng satu kepala ni hehe. Last kami jumpa time kat Agrofarmstay aritu huhu. 




Pada majlis yang serba ringkas itu jugalah termetrainya perjanjian kerjasama antara KelabBloggerBenAshaari bersama Cosmoderm. Alhamdulillah dan terima kasih pada Pn. Mawarni dan Cosmoderm ! ^^



Bersama Pn. Mawarni 










Tengokla tu ... mak-mak dan anak-anak dara sama 'naik' kalau berposing hehe


4 comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.