Tuesday, January 06, 2015

# Cerita My Pearls

Bila Anak Buat Vlog!


Assalamualaikum!


Tak kusangka ... dalam diam-diam rupanye ye! Punyela ibu boleh tak perasan apa yang anak sendiri buat kat henpon ibu ...huh! Tertanya-tanya jugak aku ..video ape la yang dok bergelap sangat ni ...! 

Mentang-mentang dah lama dia tak bukak blog sendiri ... beralih arah nampaknye hahaha.




See! ibu dalam bilik air rupenye hahaha. Patutla sesuka suki je dia bikin vlog di situ. Hai la kak ... kak kena belajar lagi ngan sifu vlog camni. Ayat kakak sebut tu boleh mendatangkan salah faham di situ .. Terutama part ibu ngan ayah tu ...kang orang lain dengar faham lain kang ... hahaha.

Hai la anak ....


9 comments:

  1. Hehehhehe.. Adeh..

    ReplyDelete
  2. hihi nasib tahu.. minat dia kak... tunjuk ajarku sifu

    ReplyDelete
  3. haha..ayat last tu mmg kontroversi..lambat sikit je sambungan tu..ekekeke...sabo ye ibu..

    ReplyDelete
  4. Amboi. Haha best dgr suara ank ibu ye. Skali dgn nadaanya. Hahah ><

    ReplyDelete

Apa kata korang?