Saturday, January 03, 2015

# Cerita My Pearls # Story Kenit

Bila Bidadari Tolong Ibu



Assalamualaikum!




Masanya dh tiba ....! Barang memang dah lama duk dalam plastik. Sejak operasi kemas bilik aritu banyak baju-baju lama yang masih elok dan masih boleh dipakai tersimpan dalam kotak-kotak dalam bilik tu. Dari tak berpakai .. baik disumbangkan pada yang memerlukan ye tak.


Dan malam tadi ... operasi melipat dan mengasingkan baju hehe. Mujurlah ada dua 'asokar' den ni ha. Bab melipat baju memang aku agak kemalasan sikit ... tapi bila ada dua orang bidadari ni ringan sikit keje aku malam tadi hehe.

Terima kasih bidadari-bidadari ibu.

Tu pun sempat 'berdrama' lagi dua beradik ni. Berebut nak bagi baju yang dah dilipat kat ibu untuk dimasukkan dalam plastik huhu. 

Dan, pagi tadi geng #kelabbloggerbenashaari datang amik bungkusan-bungkusan baju serta barangan keperluan lain sumbangan dari kawan-kawan lain untuk dibawa ke kampung halaman salah seorang rakan blogger iaitu Sue Izza di Kuala Lipis yang terjejas terus akibat banjir baru-baru ini. 

Semoga perjalanan mereka berjalan lancar dan sampai dengan selamatnya ... aaminn.

7 comments:

  1. Da pandai buat keje da. senang lah ibu nnti :)

    ReplyDelete
  2. alahai rajinnye dua bidadari ni tolong ibu dia. :D

    ReplyDelete
  3. sejuk oerut ibu. :))
    saya pun teringat kotak-kotak yang ada dkt dlm bilik tu.. bila nk sort dan distribute ntah ni.. huwaaa.. by the way. salam perkenalan

    ReplyDelete
  4. Dah pndai dah tolong Ibu..memg ank yg baik

    ReplyDelete
  5. Alahai pandainya sayang semua tolong ibu :)

    ReplyDelete
  6. senangla keje ibu lepas ni..ehhee

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah... dah ada pembantu...

    ReplyDelete

Apa kata korang?