ruangiklan
ruangiklan

Monday, January 19, 2015

Powerbank Sofia The First

  9 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!




Seni tidak mengenal umur, tidak kira masa dan dimana saja! Barangkali itulah tagline kakak dan adik hehe. Adeeeee saje benda nak dibuat selagi mata tu celik. Idea datang tak kira masa ... apa saja yang dipegang dalam tangan pasti akan bertukar jadi benda lain akhirnya ...haha!

Pernah tengok powerbank Sofia The First? Aku pun tak pernah .. sehinggalah satu hari aku keluarkan powerbank Samsung yang lama tersimpan dalam beg. Tergerak hati nak charge powerbank setelah sekian lama 'bertapa' tak diguna.

Dan bila dibawa keluar ... beginilah rupanya!






Tangan 'berseni' ... bila dibelikan sticker kartun cantik-cantik beginilah hasilnya hahaha. Powerbank ibu juga yang menjadi 'bahan' untuk hasil seni kreatif anak-anak ibu huhu. 

Bila tengok powerbank sendiri yang 'berseni' .. redho je laaaa. Janji masih elok berfungsi lagi huhu :)



9 comments:

  1. berseni sangat. hehe. biasalah budak2 kan. :D

    ReplyDelete
  2. Haha..sbb kosong sgt tu kot sis..mohla kita 'hias' bg menarik sikit...

    ReplyDelete
  3. Hihi kelakar la plak ank2 akak ni

    ReplyDelete
  4. Cantik jg tu sis..

    ReplyDelete
  5. anak-anak kalau tampal-tampal ni satu kepuasan bagi diorang. hahaha

    ReplyDelete
  6. bebudak sangat kretif sekarang ni hihi,,

    ReplyDelete
  7. bagos sangat lah.. lucu die punye gambar..


    http://power-bank-samsung.blogspot.com/

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.