Wednesday, March 11, 2015

# Something in my head # Story Kenit

Bertabahla Ibu!


Assalamualaikum!




Hanya status di fb menjadi tali penghubung 'kami' untuk tempoh 12 jam ni haha. Tertinggal di rumah pun tak rasa tingtong camni hahaha. Tapi, nak wat cemana ... kena think positif! Bertabahlah Hanim ..... memang malam ni ko takkan dapat menatap wajah 'baby' kesayangan ko tu hahaha. Mujur tak tercicir di jalanraya. Tertinggal kalu .... tangisan meroyan la jadiknye aku hahaha. 

Dah kuar dari kereta kak ayu baru kusedar, 'baby'ku takda! Assudoh ... tengok-tengok atas jalan takde pulak jatuhnya. Konfirm dalam kete kak ayu rafikah haha. Mujur jugak tertinggal dalam kete ..buatnyer tercicir di mana-mana ... haru rasa!

Ni gara-gara aku la dok rancak berborak ngan kak ayu sampai tangan ni letak henpon di mana pun tak tau! Konfiden je kuar dari kete kak ayu sambil gelak-gelak lagi! hahahaha. Nak tak nak kena tunggu esok pagi la ceritanya hahaha. 

Terima kasih kak ayu kerna tumpangkan Anim tadi. Jumpa kak ayu secara kebetulan di event petang tadi. Event ape? Nanti nanti la aku citer..sekarang aku takda mood nak citer, ni pun masuk gear satu tersengguk-sengguk menahan sendu hahahaha.

Wahai 'baby' ... bertabahla, sok pagi kiter jumpa ye haha.


*Nak tengok menggeletar tak tangan aku tak pegang 'baby' semalaman hehehe*


1 comment:

Apa kata korang?