ruangiklan
ruangiklan

Sunday, March 22, 2015

Kalau Makan Mempelam .....


Assalamualaikum!





Bahagian inilah yang paling aku suka sekali! Kupas sebijik, tang bijik tu yang aku kejar dulu. Dah habis makan bijik, baru aku kejar isinya heeeee. 

Begitu jugakla kalau makan ayam. Aku suka kalau yang ada tulang. Kalau pi KFC, memang aku kena order bahagian drumstick atau yang bertulang. Kalau bahagian dada atau yang banyak isi ....hurmm memang payah la nak habis. Lebih lagi kalu ayam dah sejuk!



A photo posted by Hanim Hashim (@wanimira) on
,

Petang semalam cuaca tak berapa nak terik. Kat Bagan Serai hujan sekejap .... lebat jugak kata Pak Jelan. Bertakung gak la ayaq kat tepi jalan tu. Tapi, masih jugak terasa bahang panasnya walau tak sehebat dua tiga hari sebelumnya.

Time panas-panas gini sedap pekena ayaq nyoq. Tapi, Pak Jelan teringin pulak nak minum ayaq eskrem soda. Sanggup pi kedai beli ais ngan ayaq tu hehe. 

Perghh .... lega tekak rasa pekena secawan ayaq nyoq campur eksrem soda ni. 


4 comments:

  1. eh sama pulak kita... suka biji pelam ni dan suka mkn tulang ayam... hehehhe..

    ReplyDelete
  2. biji pelam tu dari kecik lagi suka makan macam tu..kan??lepas habis makan buat punggai ayam..hahahah

    ReplyDelete
  3. kita serupaaaa....
    suka biji mangga.
    suka tulang tulang ayam....

    ReplyDelete
  4. Eh...bab tulang ayam ngan ayaq kelapa sama..:)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.