Wednesday, March 25, 2015

# Something in my head # Story Kenit

Stress Kecil


Assalamualaikum!


Jem gila babas arini. Dua pusingan pertama dapat parking. Masuk bank nak cucuk duit, ntah pasaipa ntah ATM 'meroyan' takmo kuar duit ntah. Gi bank sebelah pun sama gak!

Terpaksa masuk kete balik kuar parking gi cari bank lain. Dah dapat duit nak kena gi bank tadi balik. 4-5 kali memusing tak dapat² jugak parkingnya! Jam dah 1.45pm, aku tak makan lagi ... mulala nak tukar jadi 'ijau'!


Bila perut dah lapor berjangkit ke hati ... stress! Start balik kete, cari kedai makan dan order kuey tiow kungfu!




Kuey tiow kungfu pun sampai ... nampak sedap! Tapi bila tengok jam .... kul 2.00pm dah! Adehhh ...


"bang ...tak jadi makan kasi bungkus je la"

Sambung makan kat opis la gayanye.

Hahaha gitulah citer stress aku. Hampir sejam aku memusing carik parking aje! Last-last apa pun takdak ....! Nak berjalan jauh pulak terasa kena naik tangga jejantas bagai! Nak lintas jalan secara 'haram' di bawah rasa bersalah pulak kan haha.

Okbai


3 comments:

Apa kata korang?