ruangiklan
ruangiklan

Saturday, May 16, 2015

Hampa...

  No comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Muka monyok .... sebab yang dihajat tak kesampaian. Puas musing satu PJ tapi tak berjumpa tempat yang nak dicari. Frust giler si Mira...dah nak buek cemano!

Akhirnya kami amik keputusan untuk balik ke rumah je la. Kakak lambat lagi nak habis program di sekolah. Ayah pulak nak gi nolong orang angkat barang pindah rumah. Maka, kami dua beranak je la balik naik lrt. Sempat juga dia menge'pau' air ribena kat lrt tadi..hehe. Takpela...asalkan tak buat muncung itik dah!




Petang kang nak kena pergi kedai Mei Meei pulak...haihhh ingat senang ke nak pujuk budak kecik ni? Heeeeee....



0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.