Saturday, May 16, 2015

# Cerita My Pearls

Hampa...


Assalamualaikum!


Muka monyok .... sebab yang dihajat tak kesampaian. Puas musing satu PJ tapi tak berjumpa tempat yang nak dicari. Frust giler si Mira...dah nak buek cemano!

Akhirnya kami amik keputusan untuk balik ke rumah je la. Kakak lambat lagi nak habis program di sekolah. Ayah pulak nak gi nolong orang angkat barang pindah rumah. Maka, kami dua beranak je la balik naik lrt. Sempat juga dia menge'pau' air ribena kat lrt tadi..hehe. Takpela...asalkan tak buat muncung itik dah!




Petang kang nak kena pergi kedai Mei Meei pulak...haihhh ingat senang ke nak pujuk budak kecik ni? Heeeeee....



No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?