Breaking

Wednesday, June 24, 2015

Serbu Ensogo Hari Ini!


Assalamualaikum!


Dah dekat nak raya ni, shopping adalah perkara paling banyak dilakukan semua orang terutama wanita! hehe. Kebanyakkannya memilih untuk shopping secara atas talian atau online, tambah bulan bulan puasa ni ... takkanla nak bazirkan tenaga meredah dari satu kedai ke satu kedai pulak kan! Benda dah ada depan mata, pilih dan klik saja mana yang berkenan ... ohsem ma!

Kadang-kadang kita perlu beli barang tu untuk keperluan keluarga, contoh macam barang kegunaan harian seperti sabun mandi, sabun basuh baju dan sebagainya. Bukan ke best kalau semua tu kita just boleh beli online je, tak perlu nak masuk pasaraya tu pasaraya ni jinjing beg plastik berat-berat. 

Dan, lagi satu kalau nak shopping online ni kena pilih shopping platform yang sesuai dengan jiwa kita gituuu hehe. Paling penting penjimatan harga, potongan diskaun dan barang mesti berkualiti terbaekkkk punya! Baru la mak mak suka nak shopping online lagi kannnn ...hehe.




Bercakap tentang shopping online dan penjimatan harga, Ensogo menawarkan harga hebat dengan potongan diskaun yang mampu membuatkan anda ternganga sekejap! hehe. Dari perkakasan elektronik, gajet, aksesori mewah dari jenama terkenal, perabot dan aksesori untuk kediaman rumah hingga ke makan malam buffet di hotel lima bintang ... semuanya ada untuk anda dalam satu laman web!

Dengan pendaftaran kali pertama, korang akan menikmati voucher RM10 secara automatik. Kiranya korang dah jimat RM10 apabila memberi barangan secara online di Ensogo. Jangan lupa register dan subscribe newsletter Ensogo sekali tau sebab promosi dan harga hebat untuk barangan akan sentiasa diupdate dan pelanggan akan cepat dapat maklumat mengenai sebarang promosi dan barangan terkini!


Anak nak makan waffle? Mak mak mesti beli sebab ada diskaun 63% ni!


Yang ni sesuai la untuk mak mak macam iolss hehe .... senang nak buat jus! 
Murah giler baq hang!



Aaaaaaa ni sesuai letak dalam bilik anak-anak kita kan!  ^^


Wishlist kakak dan adik jugak ni! hehe.


Eh takkan jimat takat RM10 je?? Haaa ada special promotion untuk pembaca setia di luar sanaaaaa! Masukkan aje kod promosi 'HANIM20' sekiranya anda membeli apa saja barangan bernilai minimum RM60 untuk sekali pembelian bagi satu alamat emel dan korang akan dapat potongan RM20So, kat sini korang dah jimat bukan RM10 ... tapi RM30 weh!! 

So, tunggu apa lagi .. kod promosi ini HANYA berlangsung selama 1 MINGGU bermula hari ini! Janganlah buat tak tahu ajeee, rebut peluang ini untuk penjimatan yang hebat. Rugi la kalau tak rebut ... sekali boleh jimat RM30 tau dak! Bukan susah pun ... register di Ensogo dah dapat voucher RM10, pastu shopping pilih barang yang dikehendaki dan seandainya nilai barangan melebihi RM60, boleh guna kod promosi 'HANIM20' untuk nikmati potongan RM20 bagi sekali pembelian. Ohsemmmmm!

Kalau nak shopping barangan keperluan, korang boleh pergi SINI , paling best Ensogo menawarkan penghantaran PERCUMA 24jam sehari !

Untuk keterangan lanjut, korang boleh layari www.ensogo.com.my atau Facebook Ensogo .



2 comments:

  1. Menarik tertarik tp xmo tengok nnt terlekat trs...hejeheje

    ReplyDelete
  2. shopping online ???!
    kegilaan aida tu, hanim oii...
    nanti nak terjah :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.