ruangiklan
ruangiklan

Saturday, July 18, 2015

Eksiden Malam Raya Pertama


Assalamualaikum!

Kemalangan...kat mana-mana pun boleh berlaku. Sedangkan sebesar besar 'burung' pun boleh ditembak jatuh, inikan pulak.....

Kejadian berlaku malam tadi time nak maghrib. 'Pusingan U' yang dibuatnya tak berapa sempurna menyebabkan dia 'dilibas' kipas siling yang sedang berputar pada kelajuan 5!

"Puk!"

'Pesawat' satu muatan itu 'terhempas' di atas kabinet TV ibu mertuaku. Tidak bergerak walaupun sedikit tidak mampu menebarkan sayapnya lagi...

Menjerit histeria satu rumah! Memang ini bukan pemandangan yang indah untuk dilihat apatah lagi di malam raya pertama...!

Mengikut laporan oleh Mira, sayap burung serindit ni patah sikit sehingga menampakkan tulangnya. Ngeri???? Ya....bagi Mira la huhu

Amik 'dia', letak minyak gamat dan balut ngan tisu. Pastu letak dalam raga. Pagi ni tengok 'dia' dah boleh 'duduk' ...alhamdulillah

Pengajarannya....nak datang beraya lenkali masuk ikut pintu bukan ikut lubang dinding nooooooo....!




2 comments:

  1. aduh kesiannya..tak psal2 je eksiden dgn kipas..

    ReplyDelete
  2. Sabar jellah... Ingatkan apa lah tadi... Cian cik burung tu.. semoga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.