Thursday, August 06, 2015

# Cerita My Pearls # Guardian

Hati-hati Shopping Dengan Anak Kecil!


Assalamualaikum!




Masuk je dalam kedai Guardian, dia tahu dah mana nak dituju! Berlari terus ke bahagian paling digemarinya huhu ...

Usha sekejap barang kat atas rak ... terus dicapai tanpa rasa bersalah! hehe. Belek punya belek pastu gi scan harga kat mesin sebelah. Pastu baruuuuuu la nak tanya kita boleh beli ke tidak ... haihhh bahaya cenggini hehe





Main amik buka cium bau pastu letak, amik yang lain pulak. Dah puas 'cuci' mata baru tetapkan hati nak beli apa hehe




Mujur ibu ada bawa baucar Guardian RM50 ni hehehee. Dapat time join event Guardian aritu. Dapatla menambah-nambah sikit barang keperluan keluarga huhu. Yang bestnya, kami dapat lagi baucar RM5 dan ada diskaun istimewa untuk macam-macam barangan di Guardian. Sampai hari ni la ...! So, kalau korang nak jimat gi la shopping kat Guardian :D


10 comments:

  1. hehe....anak dara dh pndi pilih brg sndiri ye..ekeke

    ReplyDelete
  2. Sebaik tak ambil banyak2.. Hehe dah besar dah anak2 akk

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Sabun, syampu, ubat gigi dan minyak wangi budak-budak ....hahaha :D

      Delete
  4. samalah mcm anak2 sy...sekali beli satu barang mesti 3.. jenuh

    ReplyDelete
  5. anak2 dara aida berdua tu pun gitu.
    ada aje brg makeup diorang yg nak dibeli :)
    mahal plak tu hu hu hu...

    ReplyDelete
  6. tula kadang2 pening bawak anak2 ikut p shopping....macam2 dia nak

    ReplyDelete
  7. budak2 zaman skrg.

    http://myartcrafting.blogspot.com/2015/07/syawal-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. Hehe..anak dara sy baru 5bulan..dh besar nanti jenuh la melayan ye.hehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?