ruangiklan
ruangiklan

Friday, August 28, 2015

Pendaftaran Tahun 1 2016 - Pengesahan Penempatan


Assalamualaikum!




Hampir-hampir aku terlepas bab yang satu ni! Galak sangat melayan benda lain sampai yang ni hampir-hampir terlepas pandang! Hishhh .....

Tapi, mujur aku sempat setelkan pengesahan penempatan tu hari Selasa lepas. Tu pun bila rakan sepejabat bertanyakan status pengesahan sekolah Mira, baru aku tersedar yang aku belum pergi lagi ke sekolah dia untuk pengesahan huhu. Haihh ibu .. ibu ... tua dah ibu ye huhu ....




Alhamdulillah .. tinggal urusan sekolah agama Mira je lagi. Kemudian boleh siap sedia dah nak gi membeli barang sekolah tuk mereka berdua untuk tahun hadapan.

Bab shopping memang ibu konfiden takkan lupa .... :p


2 comments:

  1. alhamdulillah, ena doakan semuanya berjalan dengan lancar.. amin

    ReplyDelete
  2. wahhh mira dah nak sekolah dah... adik Ash tahun 2020.... kena berguru dengan hanim nih...hehehe....

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.