Friday, August 28, 2015

# Cerita My Pearls # Pendaftaran Tahun 1

Pendaftaran Tahun 1 2016 - Pengesahan Penempatan


Assalamualaikum!




Hampir-hampir aku terlepas bab yang satu ni! Galak sangat melayan benda lain sampai yang ni hampir-hampir terlepas pandang! Hishhh .....

Tapi, mujur aku sempat setelkan pengesahan penempatan tu hari Selasa lepas. Tu pun bila rakan sepejabat bertanyakan status pengesahan sekolah Mira, baru aku tersedar yang aku belum pergi lagi ke sekolah dia untuk pengesahan huhu. Haihh ibu .. ibu ... tua dah ibu ye huhu ....




Alhamdulillah .. tinggal urusan sekolah agama Mira je lagi. Kemudian boleh siap sedia dah nak gi membeli barang sekolah tuk mereka berdua untuk tahun hadapan.

Bab shopping memang ibu konfiden takkan lupa .... :p


2 comments:

  1. alhamdulillah, ena doakan semuanya berjalan dengan lancar.. amin

    ReplyDelete
  2. wahhh mira dah nak sekolah dah... adik Ash tahun 2020.... kena berguru dengan hanim nih...hehehe....

    ReplyDelete

Apa kata korang?