ruangiklan
ruangiklan

Thursday, September 03, 2015

Kasi Pendek Sikit!

  5 comments    
categories: 

Assalamualaikum!




Kalau ikutkan kata hati ibunya, memang takmo dia potong rambut. Tak pernah sekali pun rambut tu cecah pinggang. Teringinla ibunya nak tengok rambut anak tu panjang ... untung-untung boleh buat tocang Elsa kan hahaha ...

Tapi, dah empunya diri nak potong ... tambah ayahnya suh potong sebab tengok dah serabut dan rambut depan pulak dah panjang bebenor. Hurmm takpela, rambut je punnn ... sok lusa dia tumbuh balik ye dop.


Selalunya, ayahnya yang potongkan rambut anak-anak tapi kali ni ayahnya kata moh le kita bawak je diaorang ni gi kedai ... hurmm baiklaaaaaaaaa




Finish product hehe. 

Ibu tengok macam Dora pun ye, macam Cleopatra pun ye jugak! Sedap sikit mata memandang jambul adik dah pendek atas kening. Kalau tak kejap-kejap dia kilas jambul tu ke tepi. Pakai cekak hanya mampu bertahan 5 minit je, elok la rambut depan tu kasi pendek.





Ini apasal kasi pandang belakang ni? Ohhh rupanya kakak memang tak suka dah gambarnya diambil, lebih-lebih lagi bila dia tak bertudung. Alhamdulillah .... tapi dia bagila kita amik gambar rambut dia, tu yang pusing belakang tu hehehe



5 comments:

  1. budak-budak tengah aktif ni memang elok berambut pendek kan Hanim..macam anak dara SA tu la..dari rambut panjang now dah beramabut pendek..senang sebab dia bertudung

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la kak, tambah anak-anak Anim lagiiiii la kena maintain rambut pendek sehingga diberitahu kelak hehehe.

      Delete
  2. hehe pompuan pnjg sket xpa jgn laki

    ReplyDelete
  3. Tengok rambut dia, teringat dulu2 memang mak tak bagi rambut panjang langsung..sebab tak pandai jaga, tak suka ikat..hehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.