Wednesday, September 30, 2015

# Family Day # KBBA

Keindahan Berukhwah Keluarga Blogger Dikongsikan Dalam Akhbar Tempatan


Assalamualaikum!


Maafkan aku di atas kelewatan berkongsi kegembiraan dan kemeriahan sambutan hari keluarga #kelabbloggerbenashaari yang berlangsung kira-kira 2 minggu lepas. Walaupun dah lama berlalu, tapi aku masih nak kongsikan keceriaan wajah-wajah ahli keluarga kami yang terpampar dalam dada-dada akhbar tempatan sebagai tanda kenang-kenangan ....



Utusan Malaysia - 26 September 2015



Utusan Malaysia - 26 September 2015



Harian Metro - 22 September 2015




Sinar Harian Online - 22 September 2015


Korang takkan jumpa muka aku dalam mana-mana gambar di atas, sebab aku tidak bersama-sama mereka pada hari tersebut. Tapi, #kelabbloggerbenashaari bukan sekadar sebuah komuniti blogger .... walau tidak berada di situ, tapi sokongan dan semangat setiakawan insyaAllah akan kekal.

Tahniah dan syabas setulus ikhlas untuk semua ahli yang terlibat dan yang tidak terlibat secara langsung. Semoga ikatan ukhwah yang erat terjalin ini dapat diperkukuhkan dengan restu keluarga.


Bukan Sekadar Blogger, We Unite Together


2 comments:

  1. alhamdulillah..suka tengok kelab ni..nasib baik akak kt jb..kalau tak,nak jugak join.

    ReplyDelete
  2. Hanim last minit x dpt join sbb hal yg boleh dimaafkan.. xpe, next time ade jodoh bertemu kite dlm event lain...

    ReplyDelete

Apa kata korang?